Reklamy

Facebook

Facebooku kvůli koronaviru klesají příjmy z reklamy, potíže má i Twitter

Americké firmě Facebook, která provozuje stejnojmennou sociální síť, klesají kvůli koronaviru příjmy z reklamy. Lidé sice na sociálních sítích tráví z obav před epidemií více času, ale kvůli rozhodnutí vlád zavřít obchody nejsou firmy ochotny do reklamy tolik investovat. Facebook, pro který představuje reklama téměř jediný zdroj příjmů, to uvedl ve svém sdělení.
Reklama, ilustrační foto

Reklamní průmysl padá na dno, přijde kvůli koronaviru o stamiliony

Reklamní průmysl přijde kvůli rušení zakázek v souvislosti s koronavirem o nižší stamiliony korun. Výpadek způsobí rušení marketingových a předváděcích akcí, nižší výroba reklam i menší možnost propagace značek na společenských nebo sportovních akcích, které musely být zrušené. ČTK to dnes řekl výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica.
Facebook používají miliardy lidí

Facebook: Politickou reklamu z Ruska zhlédlo na 126 mln. Američanů

Washington - Politickou reklamu zadávanou z Ruska, která měla před prezidentskými volbami v USA rozdělit americkou společnost, mohlo na facebooku zhlédnout 126 milionů Američanů. V pondělí to uvedl provozovatel této největší světové sociální sítě. V průběhu let 2015 až 2017 mělo podle firmy jít asi o 80.000 takových reklamních sdělení, která by se tak dostala ke zhruba polovině oprávněných voličů v USA.
Ilustrační fotografie

Jak se rodí alkoholici? Vliv mají rodiče i televize

Čím více reklamy na alkoholické nápoje vidí děti a mladí lidé v televizi, tím více je konzumují. Studie prokázaly nejen to, že televizní reklama ovlivňuje výběr alkoholu, ale i to, že pod vlivem této reklamy se až několikanásobně může zvýšit počet vypitých sklenek.
Reklama Moneta Money Bank

Reklama se souložícím kocourem? Česká banka se stala terčem kritiky rozzlobených občanů

Praha - Většina Čechů má dodnes v živé paměti kauzu reklamního letáku obchodního řetězce Lidl. Černošský model před několika měsíci pobouřil řadu Čechů, kteří počínání obchodu nehodnotili příliš kladně. Dnes se situace opakuje, namísto obchodního řetězce je ale v hledáčku pobouřených občanů banka, a reklamní leták vystřídal souložící kocour.
Nezapomenutelné reklamní vajíčko

Socialistické reklamy našeho mládí: Připomeňte si ty nejlepší z nich

MAGAZÍN - To, co mají dnes starší generace v živé paměti, si mnozí mladší ani nedokáží představit. V dobách socialismu nebylo na každém rohu wifi připojení, mobilní telefony nebo počítače, přesto byl tehdejší průmysl velmi rozvinutý, zejména co se potravinářství a drogistických výrobků týče. Alespoň to tvrdí totalitní reklamy, které oproti těm současným mohou působit komicky, přesto mají své nezapomenutelné kouzlo. Podívejte se na ty nejlepší z nich.
Ilustrační foto

Slovenky jsou krávy? Nová reklama sklízí ovace i pobouření

Praha - Vymyslet dobrý reklamní spot, který přitáhne zákazníky, není lehké. O to těžší je udělat takový, který se stane virálním a začne se po internetu šířit samovolně. Zaručeným receptem je, zdá se, věčné téma nevraživosti Čechů a Slováků. I v tomto případě totiž zafungoval víc než dobře.
Ilustrační fotografie

Jak poznáme, že se poměry v zemi mění k lepšímu? Sociolog má jednoduchou radu

Praha – Česká republika se poprala s ekonomickou krizí. Politická scéna se potýká s každodenním napětím, ať už jde o ministra financí Andreje Babiše a možné střety zájmů, jeho slovní přestřelky s premiérem Bohuslavem Sobotkou, nebo o vyjádření Miloše Zemana. To, že se situace zlepšuje, poznají Češi podle jednoho ukazatele, říká sociolog Petr Hampl.
Tisk, ilustrační fotografie

Víte, kolik čtenářů zaznamená reklamu v časopisech? Podívejte se na průzkum

Praha - Reklamní inzerci v tištěném časopisu zaznamená v průměru 60 procent českých čtenářů. Reklamní sdělení si s konkrétní značkou spojí 85 procent z nich a nějakým způsobem, jako návštěvou webu, zakoupením nebo doporučením produktu, zareaguje 64 procent. Vyplývá to z výsledků průzkumu StarchMetrix, který ve spolupráci s Unií vydavatelů od loňského září zajišťuje agentura GfK.
Supermarket Globus

Reklamy útočí: Necháme se ovlivnit? Co děláme, když běží v televizi?

Praha - Máme už reklamy dost až příliš? Existuje prostor pro její rozšíření – kde ještě reklamu „snášíme“? Vyhledáváme zboží, které známe z reklamy a přiznáváme nákup na základě reklamy? Co se změnilo od minulého roku? Věříme reklamě, myslíme si, že říká pravdu? Je reklama důvěryhodnější, když v ní vystupuje známá osobnost? Když už jí nevěříme, pobaví nás alespoň? Na tyto otázky nalezl odpověď nový průzkum agentury ppm factum. Podívejte se.
Hnutí ANO v Brně: Andrej Babiš

Na Babiše přišly stížnosti, rada pro reklamu zasedla

Praha - Rada pro reklamu (RPR) zamítla dvě stížnosti na reklamní spot firmy Vodňanské kuře, ve které vystupují Andrej Babiš a Jaromír Jágr (Official). Etický kodex reklamy podle Rady tato kampaň neporušuje, informoval o tom týdeník Dotyk.

Aktuálně se děje

před 26 minutami

před 56 minutami

Policie ČR, ilustrační fotografie.

Inspekce obvinila policisty, kteří před pražským barem napadli několik lidí

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) ve středu obvinila dvojici příslušníků policie, kteří v únoru v opilosti napadli několik osob před barem na pražském Smíchově. Policie v dubnu zprostila muže zapojeného do incidentu výkonu služby, už dříve označila jeho jednání za neakceptovatelné a neomluvitelné.

před 1 hodinou

před 1 hodinou

před 1 hodinou

před 2 hodinami

před 2 hodinami

před 3 hodinami

před 3 hodinami

před 4 hodinami

před 4 hodinami

před 4 hodinami

před 5 hodinami

Helena Langšádlová

Ministryně Langšádlová se rozhodla podat demisi

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, oznámila její strana ve čtvrtek ráno. Podrobnosti má končící členka Fialovy vlády poskytnout odpoledne. 

před 5 hodinami

před 6 hodinami

Aktualizováno včera

včera

včera

včera

včera

Od příští sezóny ponese nejvyšší fotbalová liga jméno sázkovky Chance. Přiteče díky ní čtvrtmiliarda ročně

Až letos v červenci odstartuje nová sezóna tuzemské nejvyšší fotbalové soutěže, už se v jejím názvu neobjeví jméno sázkové kanceláře Fortuna, ale jejího konkurenta Chance. Právě tato sázková kancelář totiž vyhrála výběrové řízení na titulárního partnera první fotbalové ligy a díky tomu si tak tuzemský profesionální fotbal od příští sezóny dalších pět let přijde na čtvrtmiliardy ročně.

Zdroj: David Holub

Další zprávy