Škoda chystá dvě novinky: Sportovní Karoq a omlazenou Fabii. Co bude ve výbavě?

Praha - Pod kapotu SUV Škoda Karoq se dostane dvoulitrový benzinový motor s výkonem 140 kW a 190 koní. Půjde tak o nejvýkonnější benzinový motor, který půjde v Karoqu koupit. Karoq ve variantě Sportline bude také mít sportovnější vnější i vnitřní vzhled. Dostane upravené nárazníky a černě lakovaná osmnáctipalcová kola. Vzhled doplní obložení spodní hrany dveří v barvě karoserie a v černé barvě, tónovaná skla a černé střešní nosiče. Další novinkou z dílny Škoda Auto bude omlazená Fabie.

Přidejte svůj názor

Škoda Karoq

Karoq Sportline automobilka představí na autosalonu v Paříži v říjnu, uvedla dnes Škoda Auto v tiskové zprávě.

V nové variantě Sportline si lidé budou moci vybrat ze čtyř motorů, dvou benzinových a dvou naftových. Dvoulitrový benzinový bude automobilka dodávat s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG. V interiéru budou černá sportovní sedadla se stříbrnými švy nebo pedály z nerezové oceli. Černou barvu budou mít také boční sloupky a stropnice.

Karoq se začal oficiálně prodávat loni v říjnu. Nahrazuje model Yeti, Škoda nabízí také větší SUV Kodiaq. Proti Yetimu se Karoq prodloužil o 16 centimetrů na 4,38 metru, šířka je 1,84 metru, tedy o 3,5 cm více. Zavazadlový prostor se zvětšil o 106 litrů na 521 litrů. Při sklopených zadních opěradlech činí objem až 1630 litrů.

V druhé polovině roku pak začne Škoda prodávat modernizovanou Fabii. V základní výbavě vyjde na téměř 260.000 korun. Končící model Fabie stál v základní výbavě podle aktuálního ceníku 243.900 korun.

V základní výbavě přibude manuální klimatizace, elektrické ovládání předních oken a vnějších zpětných zrcátek, lepší autorádio, palubní počítač nebo světelný asistent. Základní model bude mít pod kapotou litrový benzinový motor o výkonu 44 kW.

Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier dnes v tiskové zprávě uvedl, že současná modelová paleta automobilky má u zákazníků vynikající ohlas. Tržby automobilky v prvním pololetí vzrostly o 5,1 procenta na 9,16 miliardy eur (asi 234,4 mld.Kč). Provozní zisk ale klesl o 4,5 procenta na 821 milionů eur (asi 21 mld. Kč). Příčinou poklesu je zpřísněná regulace v oblasti emisních předpisů, výdaje potřebné na odpovídající budoucí technologie a nové produkty a také zvýšené personální náklady vyplývající z nové kolektivní smlouvy, která vstoupila v platnost v dubnu. Vliv na pokles měly také směnné kurzy.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Škoda Scala? Nejlevnější varianta bude za 369 900 korun, už se přijímají…

18.01.2019 09:37 Nejlevnější varianta nového modelu automobilky Škoda Auto Scala bude stát 369.900 korun. Nepůjde ji…

Nová Dieselgate? Vadné airbagy zavinily dvě desítky úmrtí, Toyota svolává…

09.01.2019 20:20 Automobilka Toyota Motor celosvětově svolá dalších 1,7 milionu vozů, z toho 1,3 milionu ve…

Připojí se do koncernu Volkswagen i Ford? Definitivně se rozhodne v…

09.01.2019 19:58 Německá automobilka Volkswagen příští týden na detroitském autosalonu představí alianci s americkou…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama