Hyundai se stal nejúspěšnější značkou Red Dot Award 2018

Hyundai Motor znovu triumfoval v soutěži „Red Dot Award“, v níž mu byl udělen čestný titul „Red Dot: Značka roku 2018“. Společnost Hyundai Motor obdržela v roce 2018 za svůj kreativní a inovativní design již pět ocenění v kategorii „komunikační design“.

Přidejte svůj názor

Hyundai se stal Značkou roku 2018
doporučujeme

Red Dot Award patří mezi nejuznávanější mezinárodní designérské soutěže na světě. Ocenění „Red Dot: Značka roku“ je udělováno značce, která se prezentovala inovativním a kreativním designem na mimořádně vysoké úrovni. Hyundai v letošním roce bodoval svými inovativními řešeními v oblasti designu, kvalitou designu a know-how pro řízení značky.

„Je pro nás ctí, že jsme byli zvoleni jako Značka roku 2018 v soutěži Red Dot. S velkou pokorou přijímáme toto vyznamenání, které potvrzuje správnost našeho tvůrčího úsilí a je pozoruhodným milníkem ve vývoji image naší značky,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a ředitel marketingu ve společnosti Hyundai Motor Company. „Toto ocenění je pro nás zároveň výzvou k tomu, abychom se ještě více snažili rozvíjet náš přístup, a je současně i odrazovým můstkem pro další kreativní a inovativní projekty v budoucnosti, aby naše značka mohla být skutečně všemi milována a uznávána.“

Oficiální slavnostní vyhlášení výsledků a předání tohoto významného ocenění se uskuteční 26. října v Berlíně.

„Hyundai na velmi nasyceném a náročném trhu opakovaně a s mimořádným úspěchem kreativně oslovuje své zákazníky a dokáže jim univerzálně srozumitelným způsobem vysvětlovat technickou podstatu svých automobilů. Inovativní přístupy společnosti k designu jsou kreativní a velmi kvalitní. Zákazníkům tak ve všech ohledech poskytují jedinečné zážitky ze setkávání se značkou Hyundai,“ řekl Prof. Dr. Peter Zec, zakladatel a generální ředitel soutěže Red Dot Award.

Hyundai Motor v srpnu stanovil historický rekord v počtu získaných ocenění v soutěži Red Dot, když obdržel čtyři ocenění Red Dot a tři ocenění „Red Dot: Nejlepší z nejlepších“ za luxusní vozidlo Solati Moving Hotel, expozici Hyundai Pavilion, showroom Genesis Gangnam, zvukový design Genesis, video Pioneers a bezpečnostní hologram v příslušných kategoriích „maloobchodní design“, „zvukový design“, „prostorová komunikace“, „video a animace“ a „design uživatelských rozhraní“.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Pro nákup elektroauta v Česku je jediný argument, říká šéf Porsche ČR

20.03.2019 16:49 Pokud Česko nepodpoří koncové uživatele při rozvoji elektromobility, zůstane jediným racionálním…

Nissan se stahuje z Evropy. Končí s výrobou dalších vozů

12.03.2019 22:00 Japonská automobilka Nissan Motor hodlá v polovině letošního roku ukončit montáž vozů Infiniti v…

OFICIÁLNÍ FOTO: Nový Hyundai Sonata vyzývá konkurenty. Zatopí Passatu a…

11.03.2019 14:51 Hyundai odhalil první snímky nové generace modelu Sonata, která má vzhled sportovního čtyřdveřového…

Škoda Kamiq se začne prodávat na konci léta, cena je zatím tajná

05.03.2019 11:09 Nový městský crossover automobilky Škoda Auto pod názvem Kamiq se dostane na trh koncem léta a…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama