Německé šrotovné zvýšilo zájem o Škodovky

Takzvaná šrotační prémie, kterou zavedla před časem německá spolková vláda, vede k lepším prodejním výsledkům, než se čekalo. Nejvíce z ní těží automobilky Škoda a Volkswagen.

Přidejte svůj názor

Německo se rozhodlo dát každému, kdo si do konce roku koupí nové auto, dotaci 2.500 eur. Jedinou podmínkou je ekologická likvidace vozu staršího 9 let. Zájem o finanční pomoc je však vyšší, než se očekávalo a hrozí, že uvolněné peněžní prostředky brzy dojdou. Vláda přitom vyčlenila 1,5 miliardy eur a jakékoliv další navyšování fondu odmítá.

S využitím šrotovného se v Německu dosud podařilo prodat 90.000 aut domácí značky Volkswagen a téměř 50.000 Škodovek. Na 40.000 zákazníků pak volilo automobilku Opel a 30.000 si připsal francouzský Renault i italský Fiat. Celkem se v únoru na německém trhu zvýšil meziročně odbyt nových vozů o 21,5 procenta.

Více o autech na www.autoroad.cz

Témata: šrotovné
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Nová Škoda Scala oficiálně představena. Podrobné informace

06.12.2018 19:31 Vůz Škoda Scala definuje novým charakterem, novou technologií a novým jménem zcela nově kompaktní…

OBRAZEM: Nová Škoda Scala se představuje. Tohle je ona

06.12.2018 19:17 Tohle je nová Škoda Scala, která je nástupcem modelu Rapid. Začne se v hlavním závodě automobilky v…

Flotily firemních aut v Česku? Podívejte se, jaké značky jsou…

02.12.2018 11:51 Nejrozšířenějšími značkami aut v tuzemských firemních flotilách jsou Volkswagen a Škoda. Koncernové…

Škoda odhalila interiér modelu Scala, poprvé sází na emocionální design

29.11.2018 11:24 Zhruba týden před světovou premiérou v Tel Avivu představuje Škoda Auto první fotografie interiéru…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama