Nová Škoda Vision C: Designová studie sází na ostré moderní tvary

Mladá Boleslav - Škoda v rámci největší modelové ofenzivy ve své historii obnovuje a rozšiřuje svou modelovou paletu. Přitažlivé pětidveřové kupé ‘Škoda VisionC’ je předzvěstí dalšího evolučního kroku v designu značky Škoda: Design bude expresivnější, dynamičtější, emocionálnější a podtrhuje další vzestup značky. Studie pětidveřového kupé současně ukazuje šíři možností inovativních koncepcí karoserie.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Studie nové Škody nazvané VisionC
doporučujeme

Škoda už více než 100 let vyrábí automobily, které splňují vysoké nároky na kvalitní design. Studií ‚Škoda VisionC' automobilka opět potvrzuje svou designérskou a vývojářskou kompetenci společnosti s bohatou historií.

„‚Škoda VisionC' je předzvěstí další evoluce designu značky ŠKODA. Podtrhuje vzestup automobilky. Vůz je důkazem vynikající designérské a vývojářské kompetence a podtrhuje dynamiku a vysokou hodnotu značky s bohatou tradicí," říká Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.

Jako pětidveřové kupé zaujme designová studie ‚Škoda VisionC' novým expresivním, dynamickým a emocionálním designem. Mimořádně působivé je střídání měkkých, lehce konturovaných, konkávních a konvexních ploch a ostrých, přesných linií. Plochy a proporce přesvědčí svým jasným uspořádáním a nezaměnitelnou hrou světla a stínů. Příď studie je sebevědomá a dynamická zároveň. Překvapivým řešením je záď s radikálním zakončením pátých dveří.

Vedle designových kvalit dokládá ‚Škoda VisionC' působivě koncepční sílu vývojářů značky ŠKODA: design, technika, prostornost, funkčnost a emocionální tvary karoserie typu kupé se tu spojují v přesvědčivou jednotu. ‚Škoda VisionC' nabízí dostatek místa pro čtyři osoby a jejich zavazadla.

Typické pro vozy Škoda jsou rozměrné páté dveře a velký objem zavazadlového prostoru. Moderní technika MQB, hnací řetězec blízký sériovému stavu, nízká hmotnost a optimalizovaná aerodynamika představují velký potenciál pro promyšlenou individuální mobilitu.

Pod kapotou pracuje přeplňovaný motor 1,4 TSI/81 kW, který je konstruován pro spalování zemního plynu i benzinu. Při provozu na zemní plyn spotřebuje vůz pouze 3,4 kg, resp. 5,1 m3 zemního plynu na 100 kilometrů, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 91 g na kilometr. Škoda tak dokazuje, že i atraktivní vozy střední třídy s konvenčním pohonem mohou již dnes dosáhnout náročných hodnot emisí CO2, definovaných v předpisu EU 2020.

Loading...
Témata: Škoda | Škoda VisionC
Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Bezpečnostní výbava nových aut se rozšíří, europarlament schválil nařízení

16.04.2019 15:18 Evropský parlament dnes schválil návrh nařízení o rozšíření povinné výbavy nových automobilů o…

Škoda Auto má v Číně nové inovační centrum

15.04.2019 17:05 Škoda Auto má v Pekingu nové inovační centrum. Zaměří se na mobilitu budoucnosti, digitalizaci,…

Státy EU stvrdily přísnější emisní normy. Co čeká výrobce osobních aut?

15.04.2019 12:28 Členské státy dnes potvrdily podobu přísnějších emisních norem pro osobní automobily a lehká…

BMW a Daimler plánují společnou výrobu elektromobilu, má být levný

03.04.2019 11:06 Němečtí výrobci automobilů Daimler a BMW, kteří nedávno ohlásili plány společného vývoje nových…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama