Nová Škoda Vision C: Designová studie sází na ostré moderní tvary

Mladá Boleslav - Škoda v rámci největší modelové ofenzivy ve své historii obnovuje a rozšiřuje svou modelovou paletu. Přitažlivé pětidveřové kupé ‘Škoda VisionC’ je předzvěstí dalšího evolučního kroku v designu značky Škoda: Design bude expresivnější, dynamičtější, emocionálnější a podtrhuje další vzestup značky. Studie pětidveřového kupé současně ukazuje šíři možností inovativních koncepcí karoserie.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Studie nové Škody nazvané VisionC

Škoda už více než 100 let vyrábí automobily, které splňují vysoké nároky na kvalitní design. Studií ‚Škoda VisionC' automobilka opět potvrzuje svou designérskou a vývojářskou kompetenci společnosti s bohatou historií.

„‚Škoda VisionC' je předzvěstí další evoluce designu značky ŠKODA. Podtrhuje vzestup automobilky. Vůz je důkazem vynikající designérské a vývojářské kompetence a podtrhuje dynamiku a vysokou hodnotu značky s bohatou tradicí," říká Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.

Jako pětidveřové kupé zaujme designová studie ‚Škoda VisionC' novým expresivním, dynamickým a emocionálním designem. Mimořádně působivé je střídání měkkých, lehce konturovaných, konkávních a konvexních ploch a ostrých, přesných linií. Plochy a proporce přesvědčí svým jasným uspořádáním a nezaměnitelnou hrou světla a stínů. Příď studie je sebevědomá a dynamická zároveň. Překvapivým řešením je záď s radikálním zakončením pátých dveří.

Vedle designových kvalit dokládá ‚Škoda VisionC' působivě koncepční sílu vývojářů značky ŠKODA: design, technika, prostornost, funkčnost a emocionální tvary karoserie typu kupé se tu spojují v přesvědčivou jednotu. ‚Škoda VisionC' nabízí dostatek místa pro čtyři osoby a jejich zavazadla.

Typické pro vozy Škoda jsou rozměrné páté dveře a velký objem zavazadlového prostoru. Moderní technika MQB, hnací řetězec blízký sériovému stavu, nízká hmotnost a optimalizovaná aerodynamika představují velký potenciál pro promyšlenou individuální mobilitu.

Pod kapotou pracuje přeplňovaný motor 1,4 TSI/81 kW, který je konstruován pro spalování zemního plynu i benzinu. Při provozu na zemní plyn spotřebuje vůz pouze 3,4 kg, resp. 5,1 m3 zemního plynu na 100 kilometrů, což odpovídá emisím CO2 ve výši pouhých 91 g na kilometr. Škoda tak dokazuje, že i atraktivní vozy střední třídy s konvenčním pohonem mohou již dnes dosáhnout náročných hodnot emisí CO2, definovaných v předpisu EU 2020.

Témata: Škoda | Škoda VisionC
Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Nová Škoda Scala oficiálně představena. Podrobné informace

06.12.2018 19:31 Vůz Škoda Scala definuje novým charakterem, novou technologií a novým jménem zcela nově kompaktní…

OBRAZEM: Nová Škoda Scala se představuje. Tohle je ona

06.12.2018 19:17 Tohle je nová Škoda Scala, která je nástupcem modelu Rapid. Začne se v hlavním závodě automobilky v…

Flotily firemních aut v Česku? Podívejte se, jaké značky jsou…

02.12.2018 11:51 Nejrozšířenějšími značkami aut v tuzemských firemních flotilách jsou Volkswagen a Škoda. Koncernové…

Škoda odhalila interiér modelu Scala, poprvé sází na emocionální design

29.11.2018 11:24 Zhruba týden před světovou premiérou v Tel Avivu představuje Škoda Auto první fotografie interiéru…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama