Škoda zprovoznila virtuální showroom pro on-line prodej

Škoda Auto spustila v pilotním provozu virtuální showroom. Aplikaci pro prodej vozů přes internet vyvinula Škoda DigiLab spolu s izraelským startupem Matter. Nová on-line platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně. Škoda to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Škoda Auto, a.s.
doporučujeme

První internetové showroomy automobilek začaly vznikat v loňském roce v souvislosti s uzavřením prodejen v rámci opatření proti šíření koronaviru. S vlastní aplikací přišlo například české zastoupení Toyoty.

"Škoda pokračuje v digitalizaci všech oblastí podnikání. Virtuální showroom dává prodejcům a dovozcům příležitost i nadále sloužit svým zákazníkům i během pandemie covid-19. Nabízí pohled do budoucnosti digitálního prodeje automobilů," uvedl člen představenstva pro prodej a marketing Martin Jahn.

Prostřednictvím portálu virtuálního showroomu mohou zákazníci navštívit svého místního autorizovaného prodejce on-line 24 hodin denně. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model a nakonfigurovat jej prostřednictvím on-line nástroje. Všechny potřebné informace jsou přehledně zobrazované, a to včetně technických údajů daného modelu. Potenciální zákazníci si mohou domluvit zkušební jízdu.

Díky modulární struktuře virtuálního showroomu je rovněž možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita. V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozovaný buď dovozcem nebo samotnými prodejci. Pilotní projekt byl již úspěšně zahájený u izraelského importéra Škoda Auto Champion Motors.

Platforma pochází od izraelského startupu Matter, který loni v červnu zvítězil s konceptem virtuálního showroomu na hackathonu "Covid Mobility Race" společnosti Škoda Auto DigiLab. Účastníci byli vyzváni, aby vyvinuli technologie a nástroje, které pomohou automobilovému průmyslu během pandemie.

Škoda loni kvůli omezením spojeným s bojem proti koronaviru 39 dní v tuzemských závodech nevyráběla a omezený provoz měla i její prodejní síť. Dodávky zákazníkům loni klesly o 19,1 procenta na 1,005 milionu vozů.

Témata: Škoda | EuroZprávy.cz
Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Mercedes-Benz hlásí rekordní první kvartál v České republice

07.04.2021 15:32 Mercedes-Benz se vloni již počtvrté v řadě umístil mezi 10 nejžádanějšími značkami na českém trhu a…

Volkswagen kvůli elektromobilům přejmenuje americkou divizi na Voltswagen

30.03.2021 15:17 Německý koncern Volkswagen omylem vydal s měsíčním předstihem zprávu, v níž oznamuje, že svou…

Tesla Model 3 je nejprodávanějším elektromobilem na světě

30.03.2021 07:57 V dosavadní krátké historii americké automobilky Tesla, která se zaměřuje výhradně na výrobu…

Zájem o ojetiny nad milion navzdory pandemii neklesl

25.03.2021 17:25 Prodej dražších ojetých aut s cenou nad jeden milion korun za poslední rok navzdory koronavirové…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama