TEST: Volkswagen Touran 1.4 TSI DSG Highline: Potěší milovníky benzinu?

Nová generace Volkswagenu Touran si pomalu ale jistě získává na velké oblibě a nám už jednou tenhle nováček z Německa prošel redakčním testem. Jenže zatímco minule mu pod kapotou tepal naftový čtyřválec, nyní jsme se podívali na to, jak jezdí benzinová verze 1.4 TSI. Ta nabízela výkon 150 koní, který šel na přední nápravu skrze automatickou převodovku DSG se sedmi stupni.

Přidejte svůj názor

Volkswagen Touran 1.4 TSI DSG (2016)

Hraje víc na sportovní notu

Už v minulém testu jsme se podrobněji věnovali designu dvojkového Tourana, takže podrobněji ho rozebírat už moc nemá smysl. Novinka je oproti předchůdci o 41 mm širší, o 130 mm delší a o šest milimetrů nižší. Díky tomu je nový Touran široký 1 814 mm, do výšky mu naměříme 1 628 mm a na délku se chlubí 4 527 mm.

Díky těmto hodnotám vůz vypadá o něco víc sportovněji a samozřejmě jistou změnu pocítí i cestující, kteří se zde budou cítit prostorněji. Výsledný efekt dokonalosti pak dokáže podtrhnout správně zvolený odstín karoserie, přičemž námi testovaný modrý exemplář nám přišel méně nápaditý, než tomu bylo u jeho sněhově bílého sourozence s naftovým motorem.

Prostor mu nechybí

U nového Touranu se dočkal nárůstu i rozvor, jenž se natáhl o 113 mm na výslednou hodnotu 2 786 mm. To je zárukou toho, že v kabině se nikdo nebude tísnit a pokud ano, bude už spadat do kategorie nadprůměrně vzrostlých osob. Kabina nového Touranu je taktéž o 63 mm delší a vedle sebe se dozadu v naprostém klidu posadí tři dospělí cestující.

Zajímá vás víc? Tak zde najdete pokračování testu.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama