TEST: Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: Hladový skaut s třemi hrnky

Mít ve svém repertoáru alespoň jeden kompakt s vyvýšeným, oplastovaným podvozkem je v dnešní době prakticky nutnost. Toho si je vědoma i jihokorejská automobilka Hyundai, která je v tomto segmentu reprezentována novým modelem i20 Active.

Přidejte svůj názor

Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI

Design

Oplastovaná karoserie, nové nárazníky, o 2 cm vyšší světlá výška, velká 17" kola a výrazná oranžová barva. To je recept, na základě kterého se designerům Hundai podařilo z malého a nijak nevýrazného i20 postavit atraktivní malý crossover, jenž zaručeně zaujme.

Při pohledu na něj nás zaujme především agresivně vyhlížející příď. Tomuto pohledu nejvíce přidává upravený přední nárazník, který je v porovnání s běžnou i20 postaven vzhůru nohama. Skvěle také působí detaily, jako jsou boční plastové chrániče dveří nebo víčko nádrže v tmavé barvě, korespondující s barvou plastové linie kolem vozu.

Interiér

Interiér vozu je prakticky identický s tím, který známe z běžné i20. Jedinou odlišností jsou oranžové doplňky jako olemování bočních výdechů klimatizace nebo řadicí páky. Může se zdát, že takové drobnosti nic nezmění, opak je ale pravdou. Oranžová barva, kterou nalezneme i na sedadlech s výborným bočním vedením, interiér příjemně rozjasnila.

Kabina působí příjemně prostorným dojmem a krom občasného kontaktu pravého kolena s tvrdším středovým panelem si neměl řidič na co stěžovat. To platí i pro spolujezdce, zatímco na zadních sedačkách se o prostornosti příliš hovořit nedá.

Zajímavá vás, jak tříválcový "skautík" z Koreje jezdí? Zbytek testu najdete v tomto odkazu.

Témata: Hyundai i20
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama