TEST: Subaru Impreza 1.6i odmítá klišé a je teď bezpečnější než Volvo. Bude to stačit?

Zmrtvýchvstání legendární Imprezy a její návrat na tuzemský trh patřilo pro ortodoxní fanoušky mezi největší události uplynulé motoristické zimy. Ještě než vyrašily první jarní pupeny a příroda se začala probouzet ze zimního spánku, protáhli jsme novou Imprezu po rozbitých českých okreskách. Stálo to za to, nebo jsme si společně s přírodou měli raději přispat i my?

Přidejte svůj názor

Subaru Impreza 1.6i

Emoce na vedlejší koleji?

Zástavba typických boxer motorů dala designérům poměrně volnou ruku při navrhování přídě. Kapota je díky tomu vcelku nízko nad zemí a usnadňuje náčrty bočních linií a nízkého pontonu karoserie, způsobující výborný výhled z auta ven. Vytažené lemy blatníků zdůrazňují rozkročená kola, nižší střecha zase sportovnější vzhled. Diskutabilní emoce můžou vyvolávat zadní partie s rozměrnými svítilnami vytaženými z rohů karoserie, což se zdá být obecným receptem designérů u spousty nových aut. Přesto se pohledu na Imprezu neubráníte dojmu, že je to takové nějaké nemastné neslané. Jistě, má to být „jen“ hatchback, jenže od Subaru a nota bene od Imprezy člověk čeká emoce a těch na karoserii moc nenajdete. Je škoda, že odvážné koncepty nedokážou plejády dotáhnout do sériové výroby.

Je tohle ještě Subaru?

Po dlouhé době opatrných evolucí přiváží Subaru zbrusu nový interiér. Nebýt loga na volantu a tradičního displeje trůnícího v kapličce na vrchu palubku, nikoho by ani nenapadlo tento koncept spojovat s výrobcem, který byl dosud v každé druhé recenzi urážen právě za zastaralý vzhled prostoru pro posádku...

Celý test včetně jízdních dojmů a bohaté fotogalerie najdete na AutoRoad.CZ.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama