Jak podpořit domácí cestovní ruch? Startuje bombastický projekt

Praha - Tři základní pilíře spolupráce na společné propagaci v poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu nabízí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism podnikatelské veřejnosti. Uvedla to v úterý Radka Neumanová, hlavní manažerka projektu z CzechTourismu.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Agentura chce v první řadě zmapovat podnikatelské prostředí a ověřit si jeho postoj k propagaci svých služeb a ochotu provozovatelů spolupracovat s agenturou. Druhá část aktivit spočívá v návrhu konceptu širokého Public a Media Relations.

Neméně důležitým pilířem projektu bude realizace mediální kampaně cílené spíše na odborná a regionální média. Osvěta, know-how a podpora propagace pro provozovatele turistických atraktivit a služeb – to vše by mělo být cílem marketingových a mediálních aktivit projektu.

Informační kampaň pro provozovatele odstartuje v květnu 2013 a potrvá do září 2014. Hlavním cílem kampaně je především zefektivnit komplexní a řízenou komunikaci mezi agenturou a provozovateli turistických atraktivit a služeb a zvýšit tak celkové povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností.

Kampaň se zaměřuje na stimulaci nabídky služeb na trhu domácího cestovního ruchu a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech a stylech propagace a trendech v cestovním ruchu. Stěžejní roli v komunikaci mezi poskytovateli služeb, laickou veřejností a agenturou CzechTourism sehraje největší cestovatelský portál v České republice www.kudyznudy.cz, který agentura provozuje. Navést a naučit provozovatele snadněji a efektivněji přistupovat k medializaci jejich služeb na portálu www.kudyznudy.cz, je základním předpokladem pro uspokojení rostoucí poptávky v oblasti domácího cestovního ruchu.

„Záměr realizovat informační kampaň vychází z dlouhodobých zkušeností agentury a z její spolupráce s provozovateli v domácím cestovním ruchu. Ze společné debaty vzešla potřeba po zlepšení komunikace právě v oblasti propagace. Naší snahou je tak pomoci s propagací co nejširší základně provozovatelů, zejména pak malým a středním podnikatelům tak, aby nabídka portálu Kudy z nudy byla co nejširší", uvádí Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.

„Cílem kampaně je oslovit jak podnikatele, kteří ještě nejsou registrováni na portálu Kudy z nudy, ale i ty, kteří již služeb portálu využívají," doplňuje hlavní manažerka projektu Radka Neumannová. „Zajímá nás nejenom míra povědomí o našich aktivitách v oblasti podpory domácího cestovního ruchu, které slouží k rozvíjení dalších marketingových aktivit, ale také míra informovanosti o možnostech propagace turistických služeb prostřednictvím portálu Kudy z nudy," řekla Neumannová.

Kampaň bude využívat různých marketingových nástrojů tak, aby bylo dosaženo co nejvyšší míry zásahu. Kromě printové a online kampaně, která bude zaměřena především na odborný a regionální tisk, bude stěžejní část kampaně postavena na directmarketingových aktivitách, tedy na personalizované komunikaci s podnikateli a na media relations, konkrétně redakční práci a komunikaci s novináři.

Témata: cestování | Turisté
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Lyžaři obsadili horská střediska, sněhové podmínky jsou ideální

13.01.2019 17:47 Dostatek sněhu vylákal o víkendu na české a moravské hory desetitisíce lyžařů. Hlavně v sobotu…

Vesmírná raketa? Hrad Roupov skrývá unikátní tajemství

12.01.2019 21:22 Aktualizováno Málo známé zříceniny hradu Roupov všeobecně nepřitahují velkou pozornost, ovšem kdo do těchto míst…

Tisíce lyžařů vyrazily na hory, v Bedřichově auta ucpala silnice

06.01.2019 19:33 Čerstvý sníh z posledních dní o víkendu přilákal do hor v Česku mnoho lyžařů. Třeba v Bedřichově v…

Hory před koncem roku zaplnili lyžaři, někde jsou fronty u vleků

30.12.2018 17:38 Horská střediska v Česku zaplnily tisíce lyžařů, kteří zde chtějí strávit konec roku. Na…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama