Jak podpořit domácí cestovní ruch? Startuje bombastický projekt

Praha - Tři základní pilíře spolupráce na společné propagaci v poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu nabízí Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism podnikatelské veřejnosti. Uvedla to v úterý Radka Neumanová, hlavní manažerka projektu z CzechTourismu.

Přidejte svůj názor

Ilustrační foto

Agentura chce v první řadě zmapovat podnikatelské prostředí a ověřit si jeho postoj k propagaci svých služeb a ochotu provozovatelů spolupracovat s agenturou. Druhá část aktivit spočívá v návrhu konceptu širokého Public a Media Relations.

Neméně důležitým pilířem projektu bude realizace mediální kampaně cílené spíše na odborná a regionální média. Osvěta, know-how a podpora propagace pro provozovatele turistických atraktivit a služeb – to vše by mělo být cílem marketingových a mediálních aktivit projektu.

Informační kampaň pro provozovatele odstartuje v květnu 2013 a potrvá do září 2014. Hlavním cílem kampaně je především zefektivnit komplexní a řízenou komunikaci mezi agenturou a provozovateli turistických atraktivit a služeb a zvýšit tak celkové povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností.

Kampaň se zaměřuje na stimulaci nabídky služeb na trhu domácího cestovního ruchu a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech a stylech propagace a trendech v cestovním ruchu. Stěžejní roli v komunikaci mezi poskytovateli služeb, laickou veřejností a agenturou CzechTourism sehraje největší cestovatelský portál v České republice www.kudyznudy.cz, který agentura provozuje. Navést a naučit provozovatele snadněji a efektivněji přistupovat k medializaci jejich služeb na portálu www.kudyznudy.cz, je základním předpokladem pro uspokojení rostoucí poptávky v oblasti domácího cestovního ruchu.

„Záměr realizovat informační kampaň vychází z dlouhodobých zkušeností agentury a z její spolupráce s provozovateli v domácím cestovním ruchu. Ze společné debaty vzešla potřeba po zlepšení komunikace právě v oblasti propagace. Naší snahou je tak pomoci s propagací co nejširší základně provozovatelů, zejména pak malým a středním podnikatelům tak, aby nabídka portálu Kudy z nudy byla co nejširší", uvádí Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.

„Cílem kampaně je oslovit jak podnikatele, kteří ještě nejsou registrováni na portálu Kudy z nudy, ale i ty, kteří již služeb portálu využívají," doplňuje hlavní manažerka projektu Radka Neumannová. „Zajímá nás nejenom míra povědomí o našich aktivitách v oblasti podpory domácího cestovního ruchu, které slouží k rozvíjení dalších marketingových aktivit, ale také míra informovanosti o možnostech propagace turistických služeb prostřednictvím portálu Kudy z nudy," řekla Neumannová.

Kampaň bude využívat různých marketingových nástrojů tak, aby bylo dosaženo co nejvyšší míry zásahu. Kromě printové a online kampaně, která bude zaměřena především na odborný a regionální tisk, bude stěžejní část kampaně postavena na directmarketingových aktivitách, tedy na personalizované komunikaci s podnikateli a na media relations, konkrétně redakční práci a komunikaci s novináři.

Témata: cestování | Turisté
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Češi vyrazili do hor. Sjezdovky ovládly stovky lyžařů

09.12.2018 18:34 Aktualizováno Stovky lidí si o víkendu nenechaly ujít jednu z prvních možností lyžování v nové sezoně v…

Záhada Kouzelného hradu: Před očima návštěvníků mizel nábytek

02.12.2018 07:25 Záhady, kouzla a mystika lákala lidi už od nepaměti. Nejinak tomu bylo v 18. století, v dobách, kdy…

Hotel na Vánoce či Silvestra? V Česku je téměř vyprodáno, navzdory vyšším…

18.11.2018 11:57 Ubytování v mnoha hotelech, penzionech či chatách v Česku je již teď téměř vyprodáno na období…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama