Šok: Češi dobývají svět – cestovkou pro plyšáky

Praha - Cestovní kancelář pro plyšové hračky, kterou vymyslel účastník reality show Den D Marek Hlávka, je v počátcích svého podnikání nejen úspěšná, ale i známá. Přitáhla zájem stovek zahraničních novinářů a už přišly stovky objednávek, píše ve svém středečním vydání Pražský deník.

Přidejte svůj názor

Tomio Okamura
doporučujeme

"Patnáct let podnikám, ale nikdy jsem netušil, že přijdu k nápadu, který je první na světě a dokáže oslovit tak velkou cílovou skupinu," řekl jeden ze spoluvlastníků cestovky Tomio Okamura. "Troufám si tvrdit, že cestovní kancelář pro plyšová zvířata je nejmedializovanějším podnikatelským záměrem z Česka za poslední léta," dodal.

Ve světě je podle odhadů asi 1,2 miliardy vyrobených plyšových zvířat a česká cestovka jich zatím stačila do Prahy přivézt šestačtyřicet.

Základní výlet pro plyšové zvíře stojí 90 eur (cca 2300 korun). Pro náročnější majitele je i varianta 150 eur (cca 3800 korun). Ta mimo jiné zahrnuje masáž, aromaterapii a fotka s panoramatem Prahy. Největší zájem je z USA, Japonska, Velké Británie a také z Ruska. Objevují se i netradiční objednávky, například jeden Japonec žádá, aby jeho plyšák do Prahy neletěl v krabici, ale na sedadle.

Firma má už také prvního odmítnutého zájemce. Ten si přál, aby jeho plyšové zvíře mělo v Praze sex.

Témata: cestování
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama