Kolize s klokanem a mlsná žirafa. Pojišťovny zveřejnily kuriózní stížnosti turistů

Praha - Pokud jste nebyli spokojeni s dovolenou, máte samozřejmě právo si stěžovat a žádat odškodnění. Pojišťovny se však setkávají i s klienty, nad jejichž "problémy" zůstává rozum stát.

Přidejte svůj názor 1 komentář

Ilustrační foto

Jedna ze stížností, kterou zaznamenal portál Dovolena.cz, se týkala snídaní, které byly podle klienta každý den stejné. "Neměli jsme žádný výběr. V bufetu bylo vždy pouze: čtyři druhy šunky, tři druhy salámu, tři druhy sýru, džem, med, máslo, cornflakes, jogurt, mléko, müsli, kompotované ovoce, nakrájená zelenina, koláč, bábovka, želé, tmavé pečivo, toustový chléb, vajíčka na tvrdo, slanina," uvedl klient.

Další turisté si stěžovali cestovní agentuře Invia.cz na tuleně, resp. ochránce zvířat, kteří jim zkazili pobyt na pláži. Ochránci zvířat kolem tuleně na pláži udělali ohradu z výstražné pásky. "Potud bylo vše v pořádku. Problém nastal, když chtěl tuleň do vody. V tom okamžiku všechny rekreanty ochránci vyhnali z vody. Dovolená se nám velmi líbila, krásné prostředí zátoky i celý ostrov, ale pokud s tím tuleněm někdo něco neudělá, rozhodně bychom toto místo nikomu už nedoporučili," stěžovali si turisté.

Kuriózní případy z dovolených řeší v létě i pojišťovny. Na výlet do safari severně od německého Hannoveru asi nezapomene jedna česká rodina. Když rodiče s dcerkou v parku na chvíli zastavili, neprozřetelně nechali otevřené okénko u auta. Na jedné ze sedaček přitom měli položenou svačinu - několik jablek. Těch si rychle všimla kolemjdoucí žirafa, strčila hlavu do auta, avšak po spatření lidí si svůj záměr rozmyslela a snažila se z vozu okamžitě dostat ven. Zaklínily se jí ale růžky a pryč se dostala až po několika trhnutích proti karoserii a značném poničení bočních dveří vozu.

"Každé ráno mě na dovolené budil kohout, delegátka po celou dobu pobytu nesjednala nápravu," stálo v jedné z reklamací.

Těžké to pro CK je i v případě, kdy si zájezd koupí muž pracující jako stavební dozor, jehož pokoj měl mít podle katalogu 25 m2. "Po přeměření má skutečně 3,15x3,8 m....12 m2, sociální zařízení 1,4x2,7m....3,8m2, celkem tedy cca 16 m2. Vy inzerujte pokoj pro dva...cca 21 m2, ten se mne netýká, já měl zaplacen pokoj cca 25 m2. Jasně z uvedeného plyne podvod na klienta. Mě bylo odepřeno 34 procent výměry zaplacené," napsal klient cestovní agentuře Invia.cz.

Pojišťovna Allianz řešila případ srážky auta s klokanem, nikoli ale v Austrálii nýbrž hned za českými hranicemi, v Bavorsku. Utekl totiž majiteli obchodu se zvířaty. Nehodu přežil, řidiči způsobil šok a menší škodu na autě.

Vstupte do diskuze (1)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Eilean Donan: Nejslavnější hrad, který si zahrál i s Jamesem Bondem

23.09.2018 16:40 Na severozápadním břehu Skotska se na malinkatém ostrůvku tyčí romantický hrad Eilean Donan, díky…

Češi při podzimní dovolené vyžadují luxus. Zájem o pětihvězdičkové hotely…

22.09.2018 06:09 Praha - I po konci hlavní dovolenkové sezony mají čeští turisté zájem o cestování k moři. Poptávka…

Němci sraženi z trůnu, už nemají nejsilnější pas. Jak si vede Česko?

14.09.2018 13:14 Singapur - Nejsilnější cestovní pas už nemají Němci, ale Singapuřané. Obyvatelé tohoto městského…

Pozor na suvenýry z dovolených. Celníci rozdrtili tunu korálů a mušlí,…

10.09.2018 19:15 Rosenheim - Němečtí celníci v Bavorsku zničili tunu ilegálně dovezených korálů, mušlí a ulit. Jde o…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější o Cestování

reklama
reklama