Kaufland šidil zákazníky. V džemu vlastní značky bylo méně ovoce

Kaufland prodával pod svojí privátní značkou K-Classic višňový džem, ve kterém bylo méně ovoce, než bylo uvedeno na obale. Vyrobený byl v Německu.

Přidejte svůj názor 4 komentáře

Kaufland

Jednalo se o džem v balení 450 gramů, ve kterém mělo být ve 100 gramech výrobku 50 gramů ovoce. Bylo v něm však pouze 35 gramů ovoce, prokázala laboratorní analýza. Minimální trvanlivost džemu byla do 27. října příštího roku.

"Inspekce proto nařídila prodejci stažení závadné šarže z celé tržní sítě a dále prodejci nařídila provést u tří následujících dodávek předmětné potraviny analýzu stanovující podíl ovocné složky. Rozbor kontrolovaná osoba provede v akreditované laboratoři pro daný typ analýzy na vlastní náklady," uvedl mluvčí Pavel Kopřiva, mluvčí Státní zemědělské a potravinářské inspekce. 

Ta kvůli uvádění spotřebitele v omyl a falšování výrobku zahájí s prodejcem správní řízení o uložení pokuty.

Vstupte do diskuze (4)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Hrozba pro Romy? Lidé z vyloučených lokalit jsou častěji oběťmi zločinů,…

23.02.2019 17:27 Obyvatelé sociálně vyloučených lokalit jsou častěji oběťmi kriminality. Kriminalitou jsou ohroženi…

ČRo vyhodil hudebního publicistu Černého. Uváděl oblíbený pořad,…

23.02.2019 17:23 Aktualizováno Český rozhlas na konci loňského roku neprodloužil smlouvu hudebnímu publicistovi Jiřímu Černému,…

Hádka kvůli seriálu Most!: Radek Banga poslal důrazný vzkaz Jaroslavu…

23.02.2019 17:01 Aktualizováno Místopředseda ČSSD Jaroslav Foldyna se nedávno negativně vymezil vůči seriálu České televize Most!…

Matějská pouť otevřela brány. Novinkou je Techno power, jen pro silné…

23.02.2019 15:36 Obyvatelé hlavního města i mimopražští turisté využili slunečného dne k návštěvě Matějské pouti,…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama