Aplikace „Můj vlak“ oslavila první narozeniny prestižní cenou Web Top 100

Praha - Aplikace Českých drah pro mobilní telefony „Můj vlak“ slaví první narozeniny a do teď si ji stáhlo bezmála čtvrt milionu uživatelů. Velmi rychle si získala značnou oblibu, což se projevilo také ve vysokém pozitivním hodnocení v různých soutěžích a anketách. Aplikace „Můj vlak“ obdržela od odborné poroty v soutěži Web Top 100 první cenu v oblasti nejlepší Mobilní řešení.

Přidejte svůj názor

371

„Aplikace »Můj vlak« je jedním z nejúspěšnějších projektů Českých drah v podpoře cestování, poskytování servisu a informací za několik posledních let," říká člen představenstva Českých drah odpovědný za osobní dopravu Michal Štěpán a oblibu aplikace dokumentuje na konkrétních údajích: „Aplikaci si stáhlo již více než 220 tisíc uživatelů chytrých telefonů. Za uplynulý rok si zákazníci vyhledali přes 12 milionů informací o spojení, vlacích nebo stanicích. Odborníci ocenili naši práci na aplikaci »Můj vlak« také velmi prestižní první cenou v anketě Web Top 100. Je to jeden z důkazů, že zajištění dopravy prostřednictvím silného národního dopravce má smysl a poskytuje cestujícím komplexní celostátní servis na vysoké úrovni."

„Můj vlak" umožňuje snadno a rychle získat přímo na chytrém telefonu podrobné informace, jaké jsou k dispozici na webovém portálu Českých drah. Například lze vyhledat požadované spojení, získat informace o přesnosti spoje nebo o službách v jednotlivých stanicích a zastávkách. Přes telefon si díky této aplikaci lze snadno koupit jízdenku a nabízí i řadu dalších služeb.

„Jako celosíťový dopravce chceme, aby aplikaci pravidelně využívalo co nejvíce našich stávajících i potenciálních zákazníků, proto pokračujeme ve vylepšení služeb," doplňuje Michal Štěpán a vyjmenovává konkrétní příklady chystaných změn: „Připravujeme podporu platby z Kreditového účtu ČD pro výrazné urychlení nákupu, také nabídneme vylepšenou platební bránu pro uživatele kreditních karet. Při nákupu jízdenek a rezervací umožníme i na chytrém telefonu výběr konkrétního místa na schématu vozu a připravujeme verzi pro Windows (Phone) 10."

V oblasti moderního odbavení cestujících udělaly v poslední době České dráhy velký krok kupředu. Například vnitrostátní jízdenky pořízené přes eShop již nemusí cestující tisknout a stačí je předložit ke kontrole na displeji počítače nebo telefonu. Podstatně se rozšířila možnost uhradit nákup jízdenek platební kartou, která je nyní ve 255 frekventovaných stanicích. V současnosti České dráhy rozjíždějí pilotní provoz akceptace platebních karet přímo ve vybraných vlacích. V první fázi testování je v provozu 6 zařízení u průvodčích v Chebu, Olomouci a Břeclavi.

Témata: České Dráhy
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Smrt na železničních přejezdech: Česko je dle NKÚ nejhorší v Evropě,…

15.10.2018 08:55 Aktualizováno Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) se zaměřil na bezpečnost železničního provozu a cestujících v letech…

Leo Express přerušil vlakový provoz do Krakova, nasadil autobusy

09.10.2018 08:40 Leo Express ode dneška přerušil vlakový provoz z Prahy do Krakova a na lince dočasně nasadí…

Viníkem je počasí. ČD nemají nárok na odškodnění za vykolejení vlaku, řekl…

11.09.2018 09:59 Praha - České dráhy neuspěly se svým požadavkem na odškodnění 1,114 milionu korun, které požadovaly…

V Kolíně vykolejil vlak, škoda je 13 milionů korun

08.09.2018 08:40 Kolín - V pátek večer vykolejil v Kolíně vlak. Událost se obešla bez zranění, škoda se však…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama