Marketingová hodnota Ledecké vyskočila strmě vzhůru

Praha - Lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká má šanci atakovat například příběh Jaromíra Jágra. Po dnešní zlaté medaili v olympijském superobřím slalomu vyskočila její marketingová hodnota strmě vzhůru.

Přidejte svůj názor

Ester Ledecká

Ledecká už nyní je ambasadorkou značky Coca Cola. Na jméno Ledecké vsadily další globální značky - je členem VISA Teamu a podporuje ji Adidas.

Podle Zdeňka Haška z Marketingového institutu senzační úspěch určitě slaví současní sponzoři a ti noví si budou muset připlatit a postavit se do fronty. "Pro oslovení mileniálů bude Ester vhodným ambasadorem. Naštěstí je v týmu zkušeného Sport Investu, takže se můžeme dočkat i velké ryby a mezinárodního kontraktu. Stane se teď hvězdou světového kalibru," dodal Hašek.

Podle předsedy představenstva Sport Invest Marketing Davida Trávníčka, který s Ledeckou spolupracuje, se na výrazném zvýšení hodnoty zlaté medailistky neprojeví jen samotný sportovní úspěch, ale i její následné reakce a vystupování, kterým si získala přízeň celého světa.

"Je to o praktické ukázce marketingového potenciálu sportovce v přímém přenosu, který mohla sledovat celá planeta. Emoce v cíli, úsměv a profesionalita během desítek rozhovorů, tisková konference s vtipem a spontánním potleskem novinářů, skvělá angličtina, nadšené a obdivné reakce osobností nejen ze světa lyžování. To jsou fakta, která si každý potencionální partner může velmi jednoduše nalézt a ověřit," řekl Trávníček.

"Ledecká doslova pozlatila své jméno, citují ji největší globální média. To má obrovskou cenu, kterou má šanci komerčně využít. Ester Ledecká má navíc skvělý marketingový potenciál," uvedl prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Pavel Brabec.

Její osobnostní analýza je podle něj navíc rámovaná krásným příběhem: Dívka z malé země kdesi v Evropě, která vyrostla na malých českých horách, rodiče ji odmala vychovávali k píli a cílevědomosti...

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Za hračky utratíme před Vánoci přes tři miliardy. Jaké jsou letošní trendy?

20.09.2018 15:20 Praha - České domácnosti letos utratí za hračky před Vánocemi přes 3,1 miliardy korun, což je o 100…

Tendr na mýtný systém neporušil zákon. ÚOHS zamítl námitky firmy Kapsch

20.09.2018 14:50 Praha - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) znovu rozhodl o tendru na mýtný systém. V novém…

Zahraniční dluh ČR vzrostl na 4,388 bilionu. Největší podíl má bankovní…

20.09.2018 13:55 Aktualizováno Praha - Zahraniční dluh České republiky činil ke konci června 4,388 bilionu korun. Ve srovnání s…

Drahota u benzínek: Ceny jsou nejvyšší od prosince 2014. Kvůli USA má být…

20.09.2018 10:18 Aktualizováno Praha - Benzin Natural 95 zdražil od minulé středy o dva haléře na 33,54 koruny za litr a nafta o…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama