DISKUZE K ČLÁNKU

První spam vylétl před 40 lety. Dnes ničí počítače, útočníci jsou stále rafinovanější

Praha - Spam loni tvořil přes 56 procent veškerých e-mailů. Vedle nevyžádané reklamní pošty přibývá spamu šířícího škodlivý software. Na vzestupu je zejména takzvaný malware, který těží pro útočníky různé kryptoměny. Pomalu nahrazuje vyděračský software, který je ale stále velmi rozšířen, vyplynulo z rozhovoru ČTK s bezpečnostními analytiky z Masarykovy univerzity.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: podle vláken podle času

  • ⃝⃝⃝⃝⃝

    ⃝⃝⃝⃝⃝

    89.29.48.XXX
    Na normálním mail serveru lze nastavit cca 14 metod jak blokovat spam. Pokud vám chodí více než 3% spamu tak to znamená jen jedno, buď je váš admin pitomec nebo si za to můžete svým nezodpovědným chováním sami.

    + 0 / − 1

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...

Podmínky pro podnikání se v ČR zhoršují, uvedl prezident Hospodářské komory

23.05.2019 11:56 Aktualizováno Podmínky pro podnikání v Česku se za poslední rok zhoršily, a to kvůli odborům. Řekl to na dnešním…

Strojírenské firmy chystají propouštění, na trh vstupuje robotizace

23.05.2019 10:00 Desetina strojírenských firem v Česku bude letos propouštět, dvě pětiny naopak plánují kapacity…

Odkud pochází kapitál v Česku? Na Čínu zapomeňte, většinu vlastní země EU

22.05.2019 14:37 Zahraniční kapitál v českých firmách činí 1,25 bilionu korun a tvoří tak 60 procent jejich…

Studený květen přinesl pokles zájmu o pivo, restauracím klesly tržby

21.05.2019 14:34 Studené jarní počasí snížilo restauracím s venkovním posezením tržby. Podle společnosti Storyous,…

Právě se děje

Další zprávy

reklama