Likemat připravuje expanzi do zahraničí

Praha - Služba Likemat je na trhu již druhým rokem a jak Facebook snižuje organický dosah příspěvků, zvyšuje se její užitečnost a oblíbenost. Likemat propojuje značky s uživateli Facebooku, kteří jsou pro danou firmu relevantní, zajišťuje zvýšení engagementu a tím i nárůst celkového dosahu, který značka na této sociální síti získá. Kromě Facebooku je ovšem možné využít zmíněný nástroj i pro zvýšení engagementu na stále populárnějším Instagramu a YouTube.

Přidejte svůj názor

Sociální síť Facebook a Twitter

Nástroj Likemat splňuje nejpřísnější požadavky Facebooku. Kromě toho, že je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook, má i schválený protokol Graph API 3.0. Ten je vyžadován od všech aplikací po skandálu datové společnosti Cambridge Analytica a masivnímu úniku dat o uživatelích této sociální platformy. Vzhledem k této ohraně mají uživatelé i firmy jistotu, že jsou jejich data zcela v bezpečí a navíc splňuje veškeré požadavky GDPR.

Za dobu své existence Likemat přeměnil již více než 511 551 lajků na odměny, navázal spolupráci s řadou firem, mezi nimi je například Hurricane Factory Prague, rádio Petrov, zábavní park BONGO, Auto Mercia, a mnohé další. Fanoušci profilů tak mohou sledovat obsah své oblíbené značky na jejím Likemat profilu a za udělené interakce získat slevy, dárky nebo poukázky na nákup, které uplatní v eshopu nebo obchodě dané firmy. Díky těmto odměnám získají fanoušci profilu motivační prvek k nákupu, který je snadno měřitelný. Téměř všechny odměny jsou podmíněny minimálním nákupem, díky tomu je zajištěna relevantnost cílové skupiny a firmám nárůst prodejů. I proto má Likemat jako své motto: “Měníme fanoušky v zákazníky.”

Janis Sidovský, producent a jednatel CELEBRITY MANAGEMENT s.r.o, ke spolupráci s Likemat uvedl: „Likemat mi pomohl navázat vztahy s novými diváky akcí, které produkuji. Určitě jde o efektivní způsob, jak zvýšit povědomí o produktu sympatickou formou.“

Všechny firmy mají možnost vyzkoušet si funkčnost propagace k jakémukoliv svému příspěvku zdarma a ujistit se tak, že Likemat je skutečně nástrojem, který potřebují pro zvýšení organického dosahu a počtu interakcí u svých příspěvků.

Tento nástroj si je vědom neustálého snižování organického dosahu, který tlačí firmy do investování do reklamy. Proto se rozhodl expandovat i na zahraniční trh a přejmenovat se z Lajkomat na Likemat.com a začít využívat mezinárodní název i doménu.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

IKEA stahuje z prodeje některé šarže osvětlení CALYPSO

26.09.2018 08:03 Praha 26. září 2018 (PROTEXT) - IKEA žádá zákazníky, kteří si koupili stropní osvětlení CALYPSO po…

V Česku začala topná sezóna, letos později. Jak uspořit náklady?

25.09.2018 15:16 Praha - Po náhlém ochlazení v Česku začala topná sezona. Letos přišla kvůli dlouhému létu a teple…

"Trafika" v centrální bance? Zemanovec Augustin se stal poradcem Rusnoka

25.09.2018 14:05 Praha - Bývalý člen týmu prezidenta Miloše Zemana a dřívější vedoucí Úřadu vlády Radek Augustin je…

Nejsvobodnější ekonomiky světa? Česko si v žebříčku polepšilo

25.09.2018 12:41 Praha - Česká republika je 30. ekonomicky nejsvobodnější zemí ze 162 sledovaných států světa. Loni…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama