Likemat připravuje expanzi do zahraničí

Praha - Služba Likemat je na trhu již druhým rokem a jak Facebook snižuje organický dosah příspěvků, zvyšuje se její užitečnost a oblíbenost. Likemat propojuje značky s uživateli Facebooku, kteří jsou pro danou firmu relevantní, zajišťuje zvýšení engagementu a tím i nárůst celkového dosahu, který značka na této sociální síti získá. Kromě Facebooku je ovšem možné využít zmíněný nástroj i pro zvýšení engagementu na stále populárnějším Instagramu a YouTube.

Přidejte svůj názor

Sociální síť Facebook a Twitter

Nástroj Likemat splňuje nejpřísnější požadavky Facebooku. Kromě toho, že je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook, má i schválený protokol Graph API 3.0. Ten je vyžadován od všech aplikací po skandálu datové společnosti Cambridge Analytica a masivnímu úniku dat o uživatelích této sociální platformy. Vzhledem k této ohraně mají uživatelé i firmy jistotu, že jsou jejich data zcela v bezpečí a navíc splňuje veškeré požadavky GDPR.

Za dobu své existence Likemat přeměnil již více než 511 551 lajků na odměny, navázal spolupráci s řadou firem, mezi nimi je například Hurricane Factory Prague, rádio Petrov, zábavní park BONGO, Auto Mercia, a mnohé další. Fanoušci profilů tak mohou sledovat obsah své oblíbené značky na jejím Likemat profilu a za udělené interakce získat slevy, dárky nebo poukázky na nákup, které uplatní v eshopu nebo obchodě dané firmy. Díky těmto odměnám získají fanoušci profilu motivační prvek k nákupu, který je snadno měřitelný. Téměř všechny odměny jsou podmíněny minimálním nákupem, díky tomu je zajištěna relevantnost cílové skupiny a firmám nárůst prodejů. I proto má Likemat jako své motto: “Měníme fanoušky v zákazníky.”

Janis Sidovský, producent a jednatel CELEBRITY MANAGEMENT s.r.o, ke spolupráci s Likemat uvedl: „Likemat mi pomohl navázat vztahy s novými diváky akcí, které produkuji. Určitě jde o efektivní způsob, jak zvýšit povědomí o produktu sympatickou formou.“

Všechny firmy mají možnost vyzkoušet si funkčnost propagace k jakémukoliv svému příspěvku zdarma a ujistit se tak, že Likemat je skutečně nástrojem, který potřebují pro zvýšení organického dosahu a počtu interakcí u svých příspěvků.

Tento nástroj si je vědom neustálého snižování organického dosahu, který tlačí firmy do investování do reklamy. Proto se rozhodl expandovat i na zahraniční trh a přejmenovat se z Lajkomat na Likemat.com a začít využívat mezinárodní název i doménu.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Řeznictví v Praze prodalo 300 kilo polského drůbežího, byla v něm salmonela

19.03.2019 20:51 Aktualizováno Pražské řeznictví Miloš Křeček KK prodalo zákazníkům 300 kilogramů polského drůbežího masa,…

Co způsobí směrnice EU o autorských právech? Aliance přišla s vážným…

19.03.2019 16:15 Aktualizováno Nová evropská autorskoprávní směrnice může kvůli technickým a administrativním nákladům zdražit on…

Výsledky ČEZ zklamaly. Výhled je naopak pozitivní, shodují se analytici

19.03.2019 10:29 Výsledky energetické skupiny ČEZ za loňský rok zaostaly za očekáváním analytiků. Čistý zisk firmy…

Čistý zisk ČEZ loni prudce klesl. Výsledky jsou horší než odhady analytiků.

19.03.2019 08:59 Čistý zisk energetické společnosti ČEZ loni meziročně klesl o 45 procent na 10,5 miliardy korun.…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama