Češi jsou věrni tradičním značkám, v anketě zvítězil Jar

Absolutním vítězem ocenění Důvěryhodné značky se stala, stejně jako loni, značka Jar. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se opět zařadily také Božkov, Kofola či Savo.

Přidejte svůj názor

Obchody, ilustrační fotografie

Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Změny se dočkala i kategorie privátních značek, který nově vede značka Globus. Nejlepší značkou v kategorii krmiv pro psy je nově Brit. U velkých spotřebičů se na první místo vrátila značka Whirlpool.

Více než 2000 hlasů z 4000 možných získaly také Dr. Max a Student Agency.

Do ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Vánoce se kvapem blíží. Kolik budou stát stromky? Prodej začne příští týden

13.11.2018 17:22 Prodeje vánočních stromků před obchodními řetězci by měly začít příští týden, například Mountfield…

Česko jako kosmická velmoc? Tuzemské firmy se zúčastnily stovek projektů…

13.11.2018 14:35 Aktualizováno České subjekty se za uplynulých deset let zúčastnily zhruba 300 projektů v rámci programů Evropské…

Uber má v Brně utrum. Předběžné opatření soudu znovu platí

13.11.2018 13:04 Aktualizováno Předběžné opatření, kterým Krajský soud v Brně zakázal společnosti Uber poskytovat v Brně své…

V Česku nevídané: Pivaři letos snížili týdenní spotřebu o půllitr. Co se…

13.11.2018 12:21 Čeští pivaři letos týdně vypili meziročně o 1,2 velkého piva méně, týdenní spotřeba klesla na 7,6…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama