Češi jsou věrni tradičním značkám, v anketě zvítězil Jar

Absolutním vítězem ocenění Důvěryhodné značky se stala, stejně jako loni, značka Jar. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se opět zařadily také Božkov, Kofola či Savo.

Přidejte svůj názor

Obchody, ilustrační fotografie

Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Změny se dočkala i kategorie privátních značek, který nově vede značka Globus. Nejlepší značkou v kategorii krmiv pro psy je nově Brit. U velkých spotřebičů se na první místo vrátila značka Whirlpool.

Více než 2000 hlasů z 4000 možných získaly také Dr. Max a Student Agency.

Do ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Nástup průmyslových robotů? V Česku je používá 16 procent firem

22.01.2019 11:11 Průmyslové roboty v Česku využívá 16 procent firem ve zpracovatelském průmyslu. Mezi velkými…

Ruce pryč od Babišova byznysu? Premiérův švagr odešel z firem Agrofertu

22.01.2019 08:31 Švagr premiéra Andreje Babiše (ANO) Martin Herodes odešel ze dvou firem Agrofertu, ve kterých do…

ČT se vysmála Jaromíru Soukupovi: Nemá jen 11 pořadů, ale i 39 firem a…

21.01.2019 22:01 Aktualizováno Jaromír Soukup se ve svých pořadech často naváží do veřejnoprávní České televize. Tentokrát si však…

Realitní makléři budou muset mít kvalifikaci či VŠ, schválila vláda.…

21.01.2019 18:29 Aktualizováno Realitní makléři zřejmě budou muset mít v budoucnu vysokoškolské vzdělání nebo potřebnou…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama