Češi jsou věrni tradičním značkám, v anketě zvítězil Jar

Absolutním vítězem ocenění Důvěryhodné značky se stala, stejně jako loni, značka Jar. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se opět zařadily také Božkov, Kofola či Savo.

Přidejte svůj názor

Obchody, ilustrační fotografie
doporučujeme

Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Změny se dočkala i kategorie privátních značek, který nově vede značka Globus. Nejlepší značkou v kategorii krmiv pro psy je nově Brit. U velkých spotřebičů se na první místo vrátila značka Whirlpool.

Více než 2000 hlasů z 4000 možných získaly také Dr. Max a Student Agency.

Do ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Oteplování se projevuje i v peněženkách Čechů, každý rok zaplatíme miliardy

23.03.2019 11:46 Aktualizováno Lidé budou muset ze svých kapes vytáhnout miliardy korun. To jsou částky, které naši republiku…

Spor internetových rivalů: Seznam.cz napadl Google, prý zvýhodňuje…

23.03.2019 08:04 Česká internetová společnost Seznam.cz dnes vyzvala svého amerického rivala Google, aby zveřejnil…

Životní úroveň? Spokojena je polovina Čechů, kritičtější jsou důchodci

22.03.2019 16:53 Zhruba polovina lidí v Česku považuje hospodářskou situaci země i životní úroveň své domácnosti za…

Zaměstnanci ve Škoda Auto si polepší, mzdy vzrostou o 2500 korun měsíčně

22.03.2019 16:09 Tarifní mzdy zaměstnanců v automobilce Škoda Auto vzrostou s platností od 1. dubna o 2500 korun…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama