Češi jsou věrni tradičním značkám, v anketě zvítězil Jar
Absolutním vítězem ocenění Důvěryhodné značky se stala, stejně jako loni, značka Jar. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se opět zařadily také Božkov, Kofola či Savo.
doporučujeme
Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.
Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Změny se dočkala i kategorie privátních značek, který nově vede značka Globus. Nejlepší značkou v kategorii krmiv pro psy je nově Brit. U velkých spotřebičů se na první místo vrátila značka Whirlpool.
Více než 2000 hlasů z 4000 možných získaly také Dr. Max a Student Agency.
Do ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.
Jak jsou na tom Češi se spořením? Průzkum odhalil raritu
05.12.2019 15:48 Čechům letos stouply průměrné měsíční úspory o 233 korun na 2720 korun. Podíl jejich úspor na…
Bankroty v Česku: Novela insolvenčního zákona situaci rapidně změnila
05.12.2019 13:47 Aktualizováno V Česku bylo letos v listopadu vyhlášeno 66 bankrotů obchodních společností, o osm více než v říjnu…
Za kolik natankujete? Spor velmocí je pro české řidiče výhodný
05.12.2019 10:59 Průměrné ceny pohonných hmot v Česku za poslední týden mírně klesly. Benzin zlevnil od minulé…
Státní rozpočet? Vláda šermuje fiktivními příjmy, rada požaduje změnu
04.12.2019 15:30 Národní rozpočtová rada doporučila upravit schvalování státního rozpočtu tak, aby návrh rozpočtu…