Češi jsou věrni tradičním značkám, v anketě zvítězil Jar

Absolutním vítězem ocenění Důvěryhodné značky se stala, stejně jako loni, značka Jar. Mezi tuzemské značky, které každoročně porážejí mezinárodní giganty, se opět zařadily také Božkov, Kofola či Savo.

Přidejte svůj názor

Obchody, ilustrační fotografie
doporučujeme

Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Nejdůvěryhodnější značku z minulých let nově nahradila v kategorii balených vod Magnesia. Změny se dočkala i kategorie privátních značek, který nově vede značka Globus. Nejlepší značkou v kategorii krmiv pro psy je nově Brit. U velkých spotřebičů se na první místo vrátila značka Whirlpool.

Více než 2000 hlasů z 4000 možných získaly také Dr. Max a Student Agency.

Do ankety zaměřené na spotřebitelskou důvěru, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.

Loading...
Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Studený květen přinesl pokles zájmu o pivo, restauracím klesly tržby

21.05.2019 14:34 Studené jarní počasí snížilo restauracím s venkovním posezením tržby. Podle společnosti Storyous,…

Babišův byznys dále posiluje, dominuje na trhu s umělým oplodněním

21.05.2019 09:20 Zdravotnická skupina FutureLife, která spadá do svěřenských fondů premiéra Andreje Babiše (ANO),…

Dohody mezi EU a Japonskem? Využívá je jen třetina českých exportérů

21.05.2019 08:29 Zatím jen třetina českých firem začala využívat výhod, které poskytuje únorová dohoda o volném…

Výdaje na předsednictví EU? Babiš je chce snížit na polovinu

20.05.2019 09:35 Výdaje na české předsednictví Evropské unie v druhé polovině roku 2022 jsou podle současného návrhu…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama