Slevové šílenství: Black Friday je tu, Češi utratí v e-shopech 800 milionů

Velká část obchodníků dnes nabídne zboží ve výprodejích v rámci marketingové akce Black Friday. Češi během ní utratí v internetových obchodech 800 milionů Kč, což je o 250 procent více proti běžnému pátku. Oproti loňskému Black Friday se tržby obchodníků zvýší zhruba o čtvrtinu. Vyplývá to z informací firem.

Přidejte svůj názor 2 komentáře

E-shopy, ilustrační foto
doporučujeme

Podle analýzy společnosti Shoptet, která spravuje téměř polovinu všech českých e-shopů, se do pátečních nákupů zapojí přibližně 450.000 Čechů, kteří utratí nejčastěji okolo 900 korun.

Tradice výprodejové akce Black Friday pochází z USA. Podle analýzy nákupního rádce Heureka.cz však vždy neplatí, že by bylo v listopadu zboží levnější než v jiných měsících roku.

Ceny jednotlivých prodejců se mohou lišit v průměru až o 50 procent a v některých kategoriích lidé najdou v prosinci podle analýzy zboží o 20 procent výhodnější než v listopadu.

Předvánoční tržby českých internetových obchodů by se podle Asociace pro elektronickou komerci letos měly zvýšit zhruba o pět miliard na 50 miliard Kč. Za celý rok se tak objem trhu zvýší přibližně o 15 procent.

Loading...
Vstupte do diskuze (2)
Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Nový mobilní operátor v ČR? Vláda by mohla v pondělí jednat o aukci

25.01.2020 17:00 Vláda by na pondělním zasedání mohla podle vicepremiéra a ministra průmyslu a obchodu Karla…

Nový e-shop pro dálniční známky? Programátoři jedou naplno, hotovo má být…

25.01.2020 12:14 Práce na novém IT systému k elektronickým dálničním známkám, kterých se v rámci veřejného…

Agentura Fitch potvrdila rating ČR. Jak si letos povede ekonomika?

25.01.2020 08:01 Mezinárodní ratingová agentura Fitch Ratings potvrdila hodnocení úvěrové spolehlivosti České…

Letecké spoje do Číny fungují beze změn, prodejci nabízejí storna

24.01.2020 16:20 Letečtí dopravci a prodejci letenek začali kvůli výskytu koronaviru v Číně nabízet bezplatné…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama