TV Barrandov opět na pranýři. Dostala pokutu za nevyváženou reportáž

Provozovatel Televize Barrandov dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu 250.000 korun za reportáž v pořadu Moje zprávy o údajných nehospodárnostech v Národním divadle. Příspěvek nebyl vyvážený a neposkytl divadlu prostor na vyjádření, uvedla dnes rada v tiskové zprávě.

TV Barrandov
doporučujeme

Příspěvek "Národní divadlo na výletě" obsahoval tvrzení ohledně fungování a nehospodárné činnosti Národního divadla, která byla podle rady předkládána jako fakta.

Divadlo přitom nedostalo prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a celý případ byl prezentován jednostranně, uvedla rada.

Televizi Barrandov vysílá společnost Barrandov Televizní Studio, kterou ovládá mediální podnikatel Jaromír Soukup. V minulém roce dostala televize od rady kvůli nevyváženosti nejméně tři pokuty.

Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Hračky podraží. Hračkářský byznys čelí nejtěžší situaci za posledních…

13.06.2021 10:40 KOMENTÁŘ Lukáše Kovandy - Astronomický růst celosvětových přepravních nákladů se promítá a ještě…

Největší americká banka sází na českou korunu, ta zpevňuje na nejsilnější…

12.06.2021 08:22 Koruna od začátku dubna zpevnila vůči euru o zhruba tři procenta, z kursu 26,11 na včerejší svoji…

Voda bude zdražovat i dále, až o deset procent. „Vychytávkami“ lze ušetřit…

12.06.2021 07:44 KOMENTÁŘ Lukáše Kovandy - Letos v lednu v některých oblastech ČR lidem voda, resp. tedy vodné a…

Příjem žádostí z COVID Nepokryté náklady za duben a květen MPO začne 28.…

11.06.2021 20:21 Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) dnes zveřejnilo druhou výzvu programu COVID Nepokryté náklady…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama