Leze vám na nervy hudba v supermarketu? Řetězec zavádí "tichou hodinku"

Londýn - Některým zákazníkům vadí hudba, která se line z reproduktorů v supermarketu. Čtvrtý největší britský řetězec Morrison se proto rozhodl zavést ve všech svých obchodech "tichou hodinu".

Přidejte svůj názor 2 komentáře

Obchodní domy, ilustrační fotografie

Tichá hodinka bude každou sobotu od 9 do 10 hodin dopoledne. Iniciativa se zrodila za podpory dobročinné organizace podporující lidi trpící autismem. "Hodně lidí, kteří jsou autisty, anebo mají autistické děti, může považovat nákup v supermarketu za stresující zážitek," objasnil řetězec.

Během tiché hodinky Morrison ztlumí světla, vypne hudbu a zvukové signály, vyvaruje se hlášení a reklam, omezí pohyb vozíků a košíků.

"Tišší hodina je krokem správným směrem pro autistické lidi, pro které nakupování v supermarketech představuje opravdový boj," uvedl Daniel Cadey z organizace National Autistic Society.

Vstupte do diskuze (2)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Ukrajina se dohodla s MMF. Dostane miliardy, musí ale splnit jednu zásadní…

19.10.2018 20:07 Ukrajina se dohodla s Mezinárodním měnovým fondem (MMF) na novém záložním úvěru v objemu 3,9…

Škoda nabízí v Německu šrotovné za starší diesely, Češi mají smůlu

19.10.2018 19:44 Automobilka Škoda Auto nabídla v Německu tzv. šrotovné při výměně staršího dieselu za nový naftový…

Babiš na summitu ASEM kritizoval daňové úniky a hledal nové trhy

19.10.2018 17:44 Český premiér Andrej Babiš během summitu Evropské unie s lídry asijských zemí zdůraznil nutnost…

Volvo láme rekordy. Zisk překonal odhady, kamiony jdou na dračku

19.10.2018 09:45 Švédský výrobce nákladních automobilů Volvo za třetí čtvrtletí zvýšil provozní zisk meziročně z 6…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama