Leze vám na nervy hudba v supermarketu? Řetězec zavádí "tichou hodinku"

Londýn - Některým zákazníkům vadí hudba, která se line z reproduktorů v supermarketu. Čtvrtý největší britský řetězec Morrison se proto rozhodl zavést ve všech svých obchodech "tichou hodinu".

Přidejte svůj názor 2 komentáře

Obchodní domy, ilustrační fotografie

Tichá hodinka bude každou sobotu od 9 do 10 hodin dopoledne. Iniciativa se zrodila za podpory dobročinné organizace podporující lidi trpící autismem. "Hodně lidí, kteří jsou autisty, anebo mají autistické děti, může považovat nákup v supermarketu za stresující zážitek," objasnil řetězec.

Během tiché hodinky Morrison ztlumí světla, vypne hudbu a zvukové signály, vyvaruje se hlášení a reklam, omezí pohyb vozíků a košíků.

"Tišší hodina je krokem správným směrem pro autistické lidi, pro které nakupování v supermarketech představuje opravdový boj," uvedl Daniel Cadey z organizace National Autistic Society.

Vstupte do diskuze (2)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Murdoch poražen. Britskou televizi Sky převezme americký Comcast

22.09.2018 20:41 Londýn - Americká kabelová společnost Comcast dnes zvítězila v boji o převzetí britské placené…

Svět ujíždí na nugátu. Boom mandlí zcela změnil jednu evropskou zemi

22.09.2018 19:53 Santa Cruz - Sklizeň odstartovala za rachotu mechanických vytřásadel. Když zachytí jednu větvičku…

Je naraženo. V Mnichově odstartoval 185. ročník Oktoberfestu

22.09.2018 12:36 Aktualizováno Mnichov - Slavnostním naražením prvního pivního sudu začal dnes v poledne v Mnichově 185. ročník…

Státy EU přišly na DPH o 150 miliard eur, třetina končí v rukou zločinců a…

21.09.2018 16:47 Brusel - Státy Evropské unie přišly v roce 2016 o téměř 150 miliard eur (3,8 bilionu Kč) vinou…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama