Apple zůstává nejcennější značkou světa, Microsoft porazil Coca-Colu

New York - Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček stovky nejcennějších značek světa. Na prvním místě je opět Apple, druhou pozici obsadil Google a třetí je Microsoft.

Přidejte svůj názor 3 komentáře

Pokud jste tak inteligentní, proč nejste bohatí?

Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.

Hodnota firmy Apple se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Hodnota Google vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD.

Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.

Vstupte do diskuze (3)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Facebook se spálil při volebních kampaních. Mění pravidla pro zaměstnance

21.09.2018 07:58 San Francisco - Společnost Facebook ve čtvrtek oznámila, že už nebude své zaměstnance posílat před…

Asistentka Alexa od Amazonu bude polidštěna

21.09.2018 00:34 Seattle (USA) - Amazon chce polidštit svou digitální asistentku Alexu a učinit ji uživatelsky…

Prognóza: Turecká ekonomika prudce spadne. Erdogan jí dává ránu za ranou

20.09.2018 21:10 Ankara - Turecko výrazně snížilo odhad růstu ekonomiky na letošní i příští rok. Ministr financí…

USA uvalily sankce na čínskou agenturu. Koupila zbraně z Ruska včetně…

20.09.2018 20:46 Washington - Spojené státy dnes uvalily sankce na čínskou armádní agenturu a jejího ředitele kvůli…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější z Byznysu

reklama
reklama