Kontrakt za téměř 10 miliard dolarů. Disney prodal 21 sportovních kanálů

Americká mediální společnost Walt Disney prodá podíly v regionálních sportovních kanálech získané nákupem hlavních aktiv skupiny 21st Century Fox. Podle jejího pátečního sdělení je od ní odkoupí skupina Sinclair Broadcast Group za 9,6 miliardy dolarů (220,3 miliardy Kč), informovala agentura Reuters. Odprodej 21 sportovních stanic byl podmínkou kompletního převzetí filmových a televizních aktivit Foxu.

Přidejte svůj názor 1 komentář

Ilustrační foto
doporučujeme

Sinclair Group je významným hráčem na poli regionálního amerického televizního vysílání. Díky transakci získá stanice, které mají práva na vysílání sportovních zápasů 42 amerických ligových týmů (NBA, NFL, MLB a NHL).

Podle pátečního sdělení, z něhož cituje agentura AFP, jako celek loni majiteli vydělaly 3,8 miliardy dolarů.

Disney přistoupil na prodej stanic, aby získal souhlas amerického ministerstva spravedlnosti s převzetím hlavních aktivit Foxu. Díky této dohodě za 71,3 miliardy dolarů (1,6 bilionu Kč) si firma upevní pozici největší mediální společnosti na světě. Součástí dohody není velká národní stanice Fox a zpravodajská stanice Fox News.

Loading...
Vstupte do diskuze (1)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Cla USA na čínské zboží platí hlavně američtí dovozci

23.05.2019 20:53 Cla, která Spojené státy uplatňují na dovoz zboží z Číny, poškozují nezamýšlený cíl. Vybíraná cla…

Škoda představila Superb plug-in hybrid a elektrické Citigo iV

23.05.2019 19:50 Aktualizováno Modernizovaný vůz Superb s plug-in hybridním pohonem a automobil Citigo s čistě elektrickým motorem…

Rusko vyváží drůbež do Číny, do karet mu hraje prasečí mor

23.05.2019 17:44 Rusko poprvé od sovětské éry vyvezlo drůbež do Číny. Jeho cílem je vybudovat si pevnější pozici na…

Kdy vzlétnou Boeingy 737 MAX? FAA neví a nic není jisté

23.05.2019 04:14 Šéf amerického Federálního úřadu pro letectví (FAA) Dan Elwell nemá žádný harmonogram toho, kdy by…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama