Štědrý večer u televize? Tyto filmy byly letos nejsledovanější

Nejsledovanějším pořadem Štědrého dne byla nová pohádka Kouzelník Žito na ČT1, na kterou se dívalo 2,49 milionu diváků starších 15 let. Na druhém místě skončila tradiční vánoční pohádka Tři oříšky pro Popelku a třetí byly Pelíšky, sdělila dnes Česká televize v tiskové zprávě.

Přidejte svůj názor 14 komentářů

Česká televize
doporučujeme

Celodenní podíl sledovanosti České televize činil 50 procent, sledovanost skupiny Nova činila 22,6 procenta a skupiny Prima 15 procent, uvedl server Mediaguru na základě údajů ATO-Nielsen Admosphere.

Pohádku Kouzelník Žito režiséra Zdeňka Zelenky sledovalo téměř 59 procent těch, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi.

zdroj: YouTube

Následující pohádku Tři oříšky pro Popelku zhlédlo 2,2 milionu diváků, jejich podíl na publiku dosáhl 46,7 procenta.

V první desítce nejsledovanějších pořadů bylo devět pořadů České televize, na desátém místě skončila pohádka Tři bratři na Nově, kterou vidělo 900.000 diváků s podílem 19,4 procenta. Nejsledovanějším pořadem na Primě byla komedie Sám doma, kterou zhlédlo 468.000 lidí s podílem sledovanosti 10,2 procenta.

Loading...
Vstupte do diskuze (14)
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

RECENZE: Dobrodružství v duchu Julese Verna. Hledá se Yetti oživuje…

21.04.2019 14:01 RECENZE – Yetti žije! A nejenže umí mluvit a psát, on je to sympatický dobrák od kosti. O tom se…

Soutěž Pevnost Boyard se zcela promění. Unikly první informace o nové verzi

20.04.2019 18:09 Francouzský kanál France 2 chystá pokračování oblíbené televizní soutěže Klíče od pevnosti Boyard …

Ondříček začne točit film o Zátopkovi, herec Neužil na roli trénuje už…

20.04.2019 14:07 Režisér David Ondříček za několik dnů začne natáčet celovečerní film o Emilu Zátopkovi. Dotočit ho…

V Cannes bude soutěžit film studenta FAMU, už uspěl na Českých lvech

19.04.2019 17:35 Francouzský festival v Cannes bude mít letos v soutěži českou účast. V sekci Cinéfondation uvede…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama