Turecká televize zvýhodňuje Erdogana, vzteká se opozice

Ankara - Turecká opozice obvinila státní televizi TRT, že v kampani před nedělními volbami nadržuje prezidentovi Recepu Tayyipu Erdoganovi a jeho vládní Straně spravedlnosti a rozvoje (AKP).

Přidejte svůj názor

Recep Tayyip Erdoğan

 Dva opoziční členové místní rady proti televizní vysílání poukázali na to, že Erdoganovi a AKP vyčlenila televize celkem 67 hodin na vlastní propagaci, zatímco hlavnímu Erdoganovu soupeři v prezidentských volbách Muharremu Incemu méně než sedm hodin. Upozornila na to dnes agentura Reuters.

"Vysílají ve prospěch vlády z daní, které platíme (všichni)," postěžoval si Ümit Özdag, místopředseda opoziční Strany dobra (Iyi Parti), která získala pouhých 12 minut vysílacího času.

Podle kritiků je Erdoganův praktický monopol v médiích zřejmě největší překážkou pro volný a spravedlivý průběh voleb, které se konají za stálé platného výjimečného stavu, vyhlášeného po neúspěšném pokusu o vojenský převrat před dvěma lety.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Jaderné zbraně v rukou arogantního monarchy? Hrozba sílí, zní z USA

23.02.2019 00:01 Saúdskoarabský korunní princ Mohamed bin Salmán se prezentuje agresivními kroky proti svým domácím…

Írán jadernou dohodu navzdory sankcím USA dodržuje

22.02.2019 20:42 Írán navzdory sílícím americkým sankcím dodržuje limity jaderné dohody, kterou vedle Teheránu…

"Pouštní dohoda" nebude. EU odmítá na summitu s arabskými státy řešit…

22.02.2019 13:04 Britská premiérka Theresa Mayová na okraj nadcházejícího summitu zemí Evropské unie a Ligy…

Změna plánu: Jak to bude s odchodem amerických vojáků ze Sýrie?

22.02.2019 12:03 Aktualizováno Spojené státy po stažení svých vojsk ze Sýrie ponechají v zemi na určitou dobu "malou mírovou…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama
reklama