Zlobí vás erekce? Tyto potraviny dokážou zázraky

Praha – Jídlo je zcela zásadní pro sexuální zdraví, ať už jde o kvalitu erekce či plodnost. Nezapomínejme ani na fyzický vzhled. Možná to zní povrchně, ale co si budeme namlouvat – pivní mozol není pro většinu žen zrovna sexy. Když už nic jiného, menší břicho alespoň opticky zvětší penis, čímž se vám zvýší sebevědomí. Připravili jsme seznam potravin, které by neměly v jídelníčku žádného muže chybět.

MelounyNejprve krátká lekce z chemie. Vodní melouny jsou nejbohatším přírodním zdrojem aminokyseliny L-citrullin. Ta se v těle přemění na L-arginin, který zvýší produkci oxidu dusnatého. A k čemu je to dobré? Zvýší se průtok krve do penisu. Budete tak mít tvrdší erekci. Její délku zase příznivě ovlivňuje šťáva z granátového jablka. Dobrým zdrojem L-argininu jsou též cereálie, které si můžete dát například k snídani v podobě lupínků.

ŠpenátLaicky řečeno, díky špenátu budete lépe prokrveni. Špenát je neobyčejně bohatý na hořčík, který chrání cévy před zánětem a zlepšuje proudění krve. To sice nezní zrovna sexy, ale efekt sami pocítíte. Krev se snáze dostane do periferních částí těla, tedy i „tam dolů“. Erekci budete mít kvalitní. S přibývajícími roky by měl muž přidávat špenát do jídelníčku stále častěji. Špenát navíc odbourává břišní tuk.

BanányPořádní chlapi mají zdravé srdce. Banány obsahují vysoké množství draslíku, který je nezbytný pro krevní oběh. Draslík reguluje hladinu sodíku, jenž způsobuje vysoký krevní tlak. Draslík ho usměrní, čímž sníží riziko onemonění srdce. Jestliže více solíte a nemáte rádi banány, zdrojem draslíku jsou též pomeranče nebo brambory pečené ve slupce. Průtok krve zlepšuje i zázvor, postačí pár čajových lžiček týdně.

Psali jsme: Chuť spermatu? Pánové, na tyto potraviny před orálním sexem zapomeňte  

RajčataRajčata jsou zdrojem lykopenu, antioxidantu, který chrání DNA a buňky před toxiny. U mužů, kteří jedí alespoň deset rajčat týdně, se o 18 procent snižuje riziko rakoviny prostaty, informuje eatthis.com. Některé studie také naznačují, že konzumace rajčat má blahodárné účinky na spermie – lykopen vylepšuje jejich tvar, tudíž pohyblivost.

Pálivá omáčkaNedávná studie francouzských vědců zjistila, že čím víc pálivější jídlo muž snese, tím vyšší má hladinu testosteronu. Kapsain, alkaloid způsobující pálivou chuť papriky, zvětšuje pohlavní orgány a odbourává podkožní tuk, ukázaly testy na zvířatech. To sice neznamená, že z vás po chilli papričce rázem bude pornoherec, ale díky přívalu testosteronu dostane sex ten správný „drive“.

Zelený čajV zeleném čaji (green tea) jsou obsaženy katechiny, které redukují břišní tuk a povzbuzují játra, aby rychleji měnily tuk v energii. To ale není vše. Katechiny odbourávají volné radikály, které poškozují cévy. Také zvyšují produkci oxidu dusnatého, o kterém již byla řeč výše v souvislosti s kvalitnější erekcí. Pokud chcete efekt katechinu pocítit na vlastní kůži, měli byste vypít čtyři šálky zeleného čaje denně. Na katechiny je bohatší čínský čaj. Jestliže ale dáváte před sexem přednost alkoholu, dejte si červené víno. I to povzbuzuje tvorbu oxidu dusnatého. Navíc obsahuje kvercetin (quercetin), díky kterému v krvi stoupá hladina testosteronu.

Psali jsme: Jídelníček Čechů? Experti jsou znepokojeni. Chybí ryby a luštěniny, málo zeleniny a ovoce  

Hořká čokoládaJe prokázané, že kakaové boby zvyšují hladinu serotoninu, který je někdy pro zjednodušení nazýván jako „hormon štěstí“. Hořká čokoláda (dark chocolate) zlepšuje náladu, uvolňuje stres a díky tomu snáze dosáhnete orgasmu, který bude neobyčejně intenzivní.

Piniové oříškyTyto neprávem opomíjené oříšky mají vysoký obsah zinku, který mimo jiné povzbudí vaše libido. Na rande si proto zajděte do italské restaurace a objednejte si pesto. Jestliže ale přeci jen dáváte přednost klasice, zobejte vlašské ořechy. I v těch je zinku požehnaně. Hladinu testosteronu zvyšují také dýňová semínka. Pokud máte obavy o plodnost, pravidelně jezte brazilské ořechy, které tělu dodají selen. Tento stopový prvek je pro reprodukci zcela nezbytný.

CelerTato zelenina obsahuje androsteron, tedy mužský feromon, který zapříčiní, že ženy kolem vás budou povolnější ke flirtování. Mezi další potraviny, které mají pozitivní vliv na mužské libido či plodnost patří třešně, jahody, avokádo, mrkev, brokolice, játra, losos, kuřecí prsa, řecký jogurt a med.

Související

Proč si nechat zkontrolovat hladinu testosteronu v krvi?

Proč si nechat zkontrolovat hladinu testosteronu v krvi?

Nenechte se mýlit, sníženou hladinou testosteronu dnes trpí již muži kolem čtyřicátého roku věku. Na vině je genetická výbava, sedavý životní styl, nadměrný stres či některé léky. Nízká hladina tohoto hormonu pak dokáže pořádně znepříjemnit každodenní rutinu profesního i osobního života.
Ilustrační fotografie

Den otců: Kde se svátek vzal a proč se slaví dnes?

Česko dnes, podobně jako mnoho dalších zemí, slaví Den otců, svátek věnovaný oslavě a uznání otců a otcovských figur ve světě. Jde o příležitost vyjádřit svou lásku, vděčnost a ocenění k mužům, kteří jsou pro děti otcovskou oporou.

Více souvisejících

Muži zdraví potraviny jídlo

Aktuálně se děje

před 1 hodinou

před 2 hodinami

před 3 hodinami

před 4 hodinami

Vlaky, ilustrační fotografie.

Rychleji než dřív. České dráhy od neděle opět jezdí přímo do Hamburku

O víkendu má DB InfraGO obnovit provoz na přímé trati z Berlína do Hamburku. Od neděle 14. června vstoupí v platnost plánované jízdní řády. Česká republika znovu získá přímé a rychlé spojení s Hamburkem a Kielem a v plném plánovaném rozsahu bude nabídnuté spojení do Kodaně. Cesta z Prahy do Hamburku bude trvat nově pouze 6 hodin, je to zhruba o 40 minut méně oproti období před výlukou. 

před 4 hodinami

před 5 hodinami

před 6 hodinami

Donald Trump

Mírovou dohodu s Íránem podepíšeme dnes, oznámil Trump

Americký prezident Donald Trump oznámil, že USA a Írán by v neděli měly podepsat mírovou dohodu. Podle Trumpa se Teherán zaváže k tomu, že nevyvine jadernou zbraň. Očekává se také bezproblémové obnovení lodního provozu v Hormuzském průlivu. 

před 7 hodinami

včera

Princ Andrew

Epsteinova oběť ve výpovědi zmínila Andrewa. Dostal ji do královského paláce

Výpověď Sarah Kellenové, ženy zneužívané americkým finančníkem a sexuálním delikventem Jeffrey Epsteinem, před vyšetřovací komisí americké Sněmovny reprezentantů je velkým tématem ve Velké Británii. Kellenová totiž uvedla, že byla na večeři v apartmánech bývalého prince Andrewa v Buckinghamském paláci. Informovala o tom BBC. 

včera

včera

včera

Martin Kupka

ODS uspořádala ideovou konferenci. Bouřlivě se řešila otázka přijetí eura

Více než 300 delegátů z celé České republiky se v sobotu 13. června 2026 osobně zapojilo do ideové konference ODS. Dalších téměř 700 lidí sledovalo její průběh prostřednictvím online přenosu na webu strany a sociálních sítích. Konference se stala vyvrcholením několikaměsíční programové a ideové práce, do které se zapojily stovky členů, komunálních politiků, odborníků i podporovatelů strany.

včera

včera

Ilustrační fotografie.

Stovkám tisíc řidičáků letos vyprší platnost. Výměna je oproti minulosti jednodušší

Řidiči, kterým ještě letos skončí platnost řidičského průkazu, mohou k jeho výměně využít moderní digitální cestu přes Portál dopravy. Upozorňuje na to ministerstvo dopravy. Elektronické podání žádosti plně využívá propojenost státních registrů, je rychlé, bezpečné a levnější. Počet řidičů, kteří dávají přednost digitální formě před osobní návštěvou úřadu, roste.

včera

včera

včera

Vít Rakušan (STAN)

Pavel toho vyjedná více než vy, udeřil Rakušan v diskuzi s Macinkou

Stále nevyjasněná otázka účasti prezidenta Petra Pavla na červencovém summitu NATO v Turecku vyvolává vášnivé diskuze mezi sněmovními politiky. Podle exministra Víta Rakušana (STAN) není pochyb o tom, že prezident toho může na jednání vyjednat více než ministr zahraničí Petr Macinka (Motoristé). 

včera

včera

včera

Trumpa k odvolání útoků na Írán přesvědčili lídři zemí Perského zálivu

Americký prezident Donald Trump v týdnu hrozil dalšími masivními útoky na Írán, které zdánlivě na poslední chvíli odvolal, aby oznámil, že se blíží podpis mírové dohody. K obratu měli zásadně přispět představitelé zemí Perského zálivu, zjistil web Politico

Zdroj: Lucie Podzimková

Další zprávy