Praha - Novým majitelem soutěže Česká Miss se ke konci srpna stane společnost Czech Event Production. Koupí ji od firmy Luxury Brand Management (LBM), která patří Michaele Maláčové, manželce miliardáře Zdeňka Bakaly. Cena transakce nebyla zveřejněna.
Po deseti úspěšných ročnících mění Česká Miss svého vlastníka. Novým majitelem firmy M Marketing, která je pořadatelem národní soutěže krásy Česká Miss, se stává společnost Czech Event Production, a. s.
Pořadatelem České Miss se nově stane společnost, která je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange. Ta má na svém kontě řadu úspěšných projektů, mezi jinými mezinárodní konference během předsednictví ČR v EU, spolupráci na mnoha ročnících oblíbeného festivalu Colours of Ostrava, na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour či na rozsáhlých společenských i marketingových akcích v moravskoslezském regionu i po celé České republice. Sesterská Agentura Orange také již dříve s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů soutěže.
„Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím. Za posledních 10 let tým M Marketingu vytvořil z České Miss exkluzivní značku a tradičně sledovanou událost, jejíž vítězky reprezentují Českou republiku v zahraničí. Soutěž stojí na vlastních nohou a naše společnost má nyní před sebou jiné priority," komentovala prodej Martina Matoušková, CEO společnosti LBM. Michaela Maláčová, zakladatelka České Miss a předsedkyně představenstva společnosti LBM, k prodeji dodává: „Budu se nyní plně věnovat našim rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů, které v Česku podporujeme. Českou Miss a její vítězky chci ale samozřejmě nadále sledovat. Pořádání soutěže přináší kromě práce také spoustu výjimečných zážitků, silných emocí a zajímavých setkání, na která nikdy nezapomenu. Mým nástupcům přeji vše nejlepší a už se těším na slavnostní finále příštího ročníku v nové víceúčelové hale Forum Karlín," dodala Maláčová.
Další ročník soutěže Česká Miss bude od září 2014 v plné kompetenci týmu společnosti Czech Event Production, která společnost M Marketing přebírá. Při přípravě dalšího ročníku tak budou zúročeny značné produkční i marketingové zkušenosti současného i budoucího týmu, což by mělo posunout Českou Miss opět o krok dál.
„Naše rozhodnutí vstoupit do České Miss vnímáme jako důležitý krok do budoucnosti našich eventových aktivit, který přinese i řadu zajímavých obchodních příležitostí. Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu. Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn věřím její pozici ještě upevníme," komentovala transakci Marcela Krplová, majitelka společnosti Czech Event Production.
Transakce bude mezi oběma stranami plně vypořádána k 31. srpnu 2014. K tomuto datu převede společnost Luxury Brand Management, a. s., svůj 100% podíl ve společnosti M Marketing, s. r. o., na kupujícího. Cena za převzetí podílu ve společnosti M Marketing není veřejná.
Související
Českou Miss je Barbora Hodačová, Česko-Slovenskou Miss Klára Vavrušková
Miss Czech Republic 2019 se stala Denisa Spergerová, promenáda v plavkách nechyběla
Česká miss , Michaela Maláčová
Aktuálně se děje
před 34 minutami
Izraelská policie zatkla palestinského muže. Převlékl se za Santa Clause
před 1 hodinou
Předvánoční úspěch českých sportovců, které dávají naději směrem k Zimním olympijským hrám
před 1 hodinou
Ještě v neděli závodil, před Štědrým dnem ho našli v hotelu. Zemřel biatlonista Bakken
před 1 hodinou
Zůna ukázal SPD tvrdou realitu. Bohužel však skončil dříve, než vůbec začal
před 1 hodinou
Na Kilimandžáru se zřítil vrtulník s pěti lidmi na palubě. Mezi mrtvými jsou čeští turisté
před 2 hodinami
Papež vyzval Ukrajinu a Rusko, aby zasedly k jednomu stolu a začaly jednat
před 3 hodinami
Soud poslal MMA zápasníka Karlose Vémolu do vazby
před 4 hodinami
Turecko zadrželo stovku sympatizantů Islámského státu. Chystali teroristické útoky během novoročních oslav
před 5 hodinami
Islámský stát v tichosti opět sílí. Vytváří statisíce nových uprchlíků
před 6 hodinami
Úřady oznámily, že našly přes milion nových dokumentů v kauze Epsteina
před 8 hodinami
Evropa může čelit válce s Ruskem do několika let. Podle expertů na to není vůbec připravena
před 9 hodinami
Počasí bude mrazivé i po svátcích, o víkendu se přidá sněžení
včera
Brusel vrací úder. Tlaku USA ustoupit nehodlá
včera
RECENZE: Záhada strašidelného zámku se bojí i vlastního stínu. Neurazí, ale upadne v zapomnění
včera
Napětí na Blízkém východě: Izrael stupňuje údery v Libanonu před klíčovým termínem
včera
Referendum o konci války, budoucnost Záporožské jaderné elektrárny. Co obsahuje 20bodový mírový plán?
včera
Jihomoravští záchranáři jsou na pokraji sil: Místo nehod řeší rýmu a teploty
včera
Ruské jednotky v noci vtrhly do ukrajinské vesnice. Odvlekly desítky lidí
včera
Transatlantická roztržka graduje: USA zakázaly vstup do země strůjcům evropské digitální regulace
včera
Spor USA s Venezuelou má nečekaného vítěze. Zatím z něj těží pouze Čína
Peking má hned několik důvodů, proč ostře vystupovat proti stupňujícímu se vojenskému tlaku USA na Venezuelu. Nedávné zadržení ropných tankerů americkou pobřežní stráží v rámci Trumpovy „úplné blokády“ zasahuje ekonomické srdce jednoho z nejbližších partnerů Číny v Latinské Americe. Právě Čína je přitom hlavním odběratelem venezuelské ropy – v posledních měsících k ní směřovalo zhruba 80 % veškerého exportu této jihoamerické země.
Zdroj: Libor Novák