Praha/Londýn - Pokud patříte k těm, kteří kritizují konzumaci alkoholu, pak raději nečtěte tyto řádky. Britští vědci zjistili, že pravidelné pití alkoholu člověku prospívá. Informoval o tom web dailymail.co.uk.
Vědci z University College v Londýně během svého výzkumu zkoumali kolem 30 tisíc mužů a žen ve věku 45 - 69 let. Pozornost věnovali jejich vztahu k alkoholu a výsledky jsou velmi zajímavé.
Podle vědců mají abstinenti v tomto věku častější problémy s pohybem či stravováním. Naopak lidé s kladným, ale střídmým vztahem k alkoholu jsou na tom lépe. Zároveň mají menší problémy se stresem.
Samozřejmě toto pravidlo neplatí pro nadměrnou konzumaci alkoholu. U něj naopak zdravotní rizika narůstají.
Původní text ZDE.
V každém případě z toho mohou mít radost na Hradě. Prezident Zeman se totiž netají tím, že si každý den dopřeje víno a nějaký ten panák pálenky. Nejspíš i proto je takovým flegmatikem.
Související
Záchytka jako český vynález. První protialkoholní stanice se otevřela před 75 lety
Trump slíbil zrušení cel na whiskey. Zásluhy připsal králi Karlovi
Aktuálně se děje
před 1 hodinou
Trumpovo jméno je pryč z Kennedyho centra. Bílý dům vzdoroval do poslední chvíle
před 2 hodinami
ANO by jasně vyhrálo volby, Starostové se v opozičním souboji drží před ODS
před 3 hodinami
Britové zadrželi loď z ruské stínové flotily, oznámil Starmer
před 4 hodinami
Rychleji než dřív. České dráhy od neděle opět jezdí přímo do Hamburku
před 4 hodinami
Írán stále budí nejistotu. Teherán naznačil, jak to má s podpisem dohody
před 5 hodinami
Ebola se nadále šíří v Kongu. Úřady potvrdily nové případy i další úmrtí
před 6 hodinami
Mírovou dohodu s Íránem podepíšeme dnes, oznámil Trump
před 7 hodinami
Počasí bude příští týden tropické, potvrdili meteorologové
včera
Epsteinova oběť ve výpovědi zmínila Andrewa. Dostal ji do královského paláce
včera
Prodejny Penny ve čtvrtek zavřou dříve. Má to zajímavý důvod
včera
Norská princezna se zřejmě nevyhne transplantaci, naznačil to manžel
včera
ODS uspořádala ideovou konferenci. Bouřlivě se řešila otázka přijetí eura
včera
Mírová dohoda mezi USA a Íránem nikdy nebyla tak blízko, tvrdí Šaríf
včera
Stovkám tisíc řidičáků letos vyprší platnost. Výměna je oproti minulosti jednodušší
včera
Moravec trvá na neplatnosti doložky. ČT tvrdí, že uplatňuje sankce
včera
Britové při Trooping the Colour oslavili narozeniny krále. Letos mu bude 78 let
včera
Pavel toho vyjedná více než vy, udeřil Rakušan v diskuzi s Macinkou
včera
Policie obvinila strojvedoucího, který řídil opilý. Nadýchal přes dvě promile
včera
Čech už má výhru v Eurojackpotu na svém kontě. Daň putuje do státní kasy
včera
Trumpa k odvolání útoků na Írán přesvědčili lídři zemí Perského zálivu
Americký prezident Donald Trump v týdnu hrozil dalšími masivními útoky na Írán, které zdánlivě na poslední chvíli odvolal, aby oznámil, že se blíží podpis mírové dohody. K obratu měli zásadně přispět představitelé zemí Perského zálivu, zjistil web Politico.
Zdroj: Lucie Podzimková