Potraviny, ale i plenky. Amazon při pandemii zaznamenal vyšší zájem o své služby

Během omezení spojených s koronavirovou pandemií internetový obchod Amazon zaznamenal vyšší zájem o své služby. ČTK to řekla PR manažerka Amazonu pro střední a východní Evropu Miroslava Jozová. Údaje o počtu českých klientů neposkytla. Dodala, že za koronavirové krize se Amazon zaměřil na zboží denní potřeby, tedy potraviny, drogistické zboží, hračky nebo dětské plenky.

"Zaznamenali jsme i poptávku po jiných kategoriích zboží, ale naší prioritou bylo vyřídit co nejrychleji objednávky spojené se základními potřebami," dodala.

Amazon je největší internetový obchod na světě, zaměstnává přes 840.000 lidí. Před 25 lety, 16. července 1995, prodala společnost první knihu. V ČR, kde firma působí od roku 2013, má zhruba 3000 stálých zaměstnanců a podle potřeby stovky brigádníků či agenturních pracovníků. Většina pracuje v distribučním centru v Dobrovízi u Prahy. V nabídce Amazonu je zboží více než 3000 českých podniků.

V roce 2013 začalo v Dobrovízi fungovat centrum vráceného zboží. Zhruba o dva roky později byl zahájen provoz distribučního centra Amazonu na ploše 95.000 čtverečních metrů. Centrum vráceného zboží v roce 2018 ukončilo provoz, většina jeho zaměstnanců přešla do distribučního centra.

Související

Více souvisejících

Amazon Ekonomika

Aktuálně se děje

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

Aktualizováno včera

Sunak: Putin se na polských hranicích nezastaví. Britové posílají Ukrajině rakety Storm Shadow

Britský premiér Rishi Sunak oznámí v úterý na návštěvě Polska zvýšení vojenské podpory pro Ukrajinu o 500 milionů liber (579 milionů eur). 

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy