15. ročník Czech Internet Forum se blíží. Na co se letos těšit?

5. listopadu proběhne dlouho očekávaný 15. ročník Czech Internet Fora. S ohledem na aktuální koronavirovou situaci a zdraví účastníků se tentokrát pořadatelé, Internet Info, rozhodli uspořádat konferenci online.

Czech Internet Forum
doporučujeme

Program konference bude nabitý od samého rána. Poslanec Evropského parlamentu Marcel Kolaja se zhostí přednášky "Svoboda a otevřenost Internetu v Evropě", následně ho vystřídá spoluředitel CNC a ředitel MALL.TV Juraj Felix s přednáškou zaměřenou na tvorbu obsahu ve spojení s technologií a originálními partnerskými spolupracemi.

Další přednášku s názvem "Krize je příležitost" má pod palcen Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz, a nebude chybět ani téma internetového videoobsahu, o kterém poreferuje Štěpán Wolde, generální ředitel hudební televize ÓČKO.

Na takzvané Light TV Viewers se zaměří obchodní a marketingový ředitel agentury MEDIAN Josef Fišer a Head of Domestic Market & Agencies za Google Petr Houzar.

Novinář Filip Horký představí unikátní platformu Flashnews a před obědovou pauzou čeká účastníky konference přednáška o mediálním plánování od Michala Majnuše z Adexpres.

Po obědě následuje přednáška "Jak úspěšně nastartovat nový zpravodajský web na informacemi přesyceném trhu?", kterou povede zástupce šéfredaktora CNN Prima NEWS Tomáš Večeřa.

Následovat bude velká debata o placeném obsahu médií, na které vystoupí například šéfredaktor DVTV Jan Rozkošný, ředitel digitální divize VLTAVA LABE MEDIA Petr Bednář nebo ředitel Deníku N Ján Simkanič.

Účastníky dále čeká přednáška o uvedení značky na trh skrze digitál od Vojtěcha Lamberta z LCG New Media a panel zaměřený na vyhodnocování online kampaní v post-cookies době, který povede Laura Goddard, odbornice na digital marketing společnosti LEGO a Ondřej Matula z Nielsen Admosphere.

Na právní aspekt značky se podívá advokátka Petra Dolejšová a na marketing zaměřený na profit Jan Pátek, ředitel Business Factory.

Jiří Jambor z FUTURE SALES představí základní business fakta o LinkedIn a problematice sociálních sítí se budou věnovat Vladan Crha a Kateřina Marešová z AMI Digital. V podvečer se od Jakuba Kalenského z Atlantic Council účastníci dozví, jak se bránit fake news.

Na etiku se ve své přednášce zaměří Tereza Bartoníčková z Internetového institutu a nabitý den zakončí Roman Číhalík, kreativní ředitel Scholz & Friends, který vysvětlí, proč reklamní tvůrci bojují proti reklamě.

Akce se uskuteční online a proběhne 5. listopadu 2020 od 9:00 do 18:40. Vstupenky je možné zakoupit na webu Czech Internet Fora. EuroZprávy.cz jsou mediálními partnery akce.

Loading...
Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Inovace v rukou dezinformátorů. Jaké technologie užívají?

23.11.2020 22:04 Aktualizováno Stejně jako daly moderní technologie k dispozici spoustu nástrojů, které nám dobře slouží a bez…

EU řeší, jak by mohli kriminalisté číst šifrované zprávy aplikací

23.11.2020 11:54 Evropská komise a členské státy Evropské unie řeší, jak pro vyšetřování trestné činnosti zajistit…

YouTube aktualizuje podmínky užívání, reklamy bude dávat do všech videí

19.11.2020 12:08 Americký server pro sdílení videopříspěvků YouTube začne postupně vkládat reklamy do všech videí. O…

Většina firem v ČR nemá ochranu proti hrozbám na internetu, největší…

18.11.2020 10:19 Tři čtvrtiny firem nemají dostatečnou ochranu proti vnějším hrozbám na internetu. Vyplývá to ze…

Související:

Právě se děje

Další zprávy

reklama