Za uplynulý půl rok se v naší redakci již několikrát ocitla nová generace modelu Caddy. Až dnes jsme se ale podívali na její nejluxusnější verzí Alltrack. Ta nahrazuje předchůdce s označením Cross Caddy, disponuje pohonem všech kol, skvělou výbavou a v našem případě byl pod kapotou umístěn naftový čtyřválcový dvoulitr spražený s automatem DSG o šesti stupních. Jak moc dobrý je vrcholný Caddy a jde k jeho povaze více automat nebo manuál?
Poznáte ho na první pohled
Už skoro před rokem jsme mohli poprvé spatřit tvář čtvrté generace VW Caddy. Námi testovaná specifikace Alltrack se ale od ostatních výbav liší poměrně dost. Již od prvního pohledu jsou vidět ostře řezané přídě, k nimž Alltrack přidává plastové lemy blatníků, spodní bodykit s ochrannou motoru a na karoserie vidíme více černých ochranných plastů.
Krom toho počítejme s lehce zvýšeným podvozkem, specifickým designem litých kol a zatmavenými zadními světlomety. Základní tvary karoserie ale zůstaly zachovány, takže zde máme tvar "krabice", dvojici posuvných dveří na boku a poměrně obří páté dveře, které by si zasloužili elektrické ovládání s výškovou pojistkou.
Převeze pětičlenou rodinu?
V interiéru by se mělo podle výrobce pohodlně usadit pět osob, jenže při zátěžovém testu to už tak jednoznačné nebylo. V situaci, kdy si za volant usedne 185 cm vysoký řidič a na místo spolujezdce obdobně vysoký člověk, najednou zjistíte, že se dozadu vejdou další tři lidi s velkými problémy. Pokud to totiž nejsou malé děti okolo věku 12 - 15 let, budou zde starší (větší) osoby trpět především na nedostatek místa pro kolena.
Po delší jízdě pak budou doslova otráveni i z toho, že boční okna nejdou alespoň vyklápět. V době testu už panovaly teploty okolo 25 stupňů a upřímně, zadní zdvojený výdech klimatizace i při plném výkonu chladící soustavy nestačil dostatečně ochladit část pro cestující vzadu.
Zajímá vás celý test? Jeho pokračování najdete zde.
Aktuálně se děje
před 43 minutami
Zelenskyj i Putin chtějí ukončit válku na Ukrajině, prohlásil Trump
Aktualizováno před 1 hodinou
Nebezpečné počasí hrozí už dnes večer. Výstraha se týká celé ČR
před 2 hodinami
Trump měl na telefonu Putina. Hovor byl dobrý a produktivní, tvrdí šéf Bílého domu
před 2 hodinami
Vážná nehoda na Benešovsku. Na místě hořelo
před 3 hodinami
Smrt Bardotové zasáhla i české politiky. Ozvali se Babiš či Klempíř
před 4 hodinami
Příměří u jaderné elektrárny v Záporoží. Začaly kritické opravy vedení
před 5 hodinami
Muž s nožem v Budějovicích vyhrožoval kolemjdoucím. Policista ho zpacifikoval
před 6 hodinami
Francie oplakává Bardotovou. O dojmy se podělil i prezident Macron
před 7 hodinami
Lavrov promluvil o úmyslech Moskvy a varoval Evropany
před 8 hodinami
Hazard, jaký se nevidí. Žena v Krkonoších bruslila na tenkém ledu i s kočárkem
před 9 hodinami
Zemřela ikonická herečka Brigitte Bardotová
před 10 hodinami
Turek se nevzdává. Pavel by měl dodržet svá slova, říká poslanec
před 11 hodinami
Zimní počasí na přelomu roku. Napadnout mohou desítky centimetrů sněhu
před 12 hodinami
Trump přivítá Zelenského. Zbývá deset procent a plán bude hotový, tvrdí Kyjev
před 12 hodinami
Anonym vyhrožoval střelbou v teplickém obchodním domě. Policie po něm pátrá
před 14 hodinami
Předpověď počasí: Poslední týden roku bude ve znamení pravé zimy
včera
"Zelenskyj nemá nic, dokud to neschválím." Trump dal jasně najevo, kdo rozhoduje o válce na Ukrajině
včera
Obrana za miliardy. Polsko se opevňuje před Ruskem, staví dračí zuby i protidronové bariéry
včera
Rusko válkou ničí samo sebe. Chytilo se do své vlastní ekonomické pasti
včera
Období hlubokého otřesu a nejistoty. Rok 2025 se zapíše do dějin Evropské unie
Uplynulý rok 2025 se do dějin evropské ekonomiky zapíše jako období hlubokého otřesu a nejistoty. Server Politico jej popisuje jako jeden z nejvíce vyčerpávajících roků pro unijní obchod, kterému dominoval nevybíravý tlak staronového amerického prezidenta Donalda Trumpa. Ten od svého lednového návratu do úřadu nešetřil na adresu Bruselu urážkami a označil Evropskou unii za uskupení vytvořené k parazitování na Americe, což následně podpořil zavedením nejtvrdších celních bariér za posledních sto let.
Zdroj: Libor Novák