Praha - Jediné SUV v nabídce Škody Auto se do naší redakce podívalo ve své faceliftované verzi vůbec poprvé a tak jsme byli velice zvědavy, jaké dojmy a celkové pocity u nás nejnovější verze Škody Yeti zanechá.
O SUV modelu Yeti je známo, že ve své silnější konfiguraci s pohonem všech kol toho zvládne v terénu opravdu hodně, ale přitom ani v běžném provozu se s Yetim neztratíte. Jeho aktuální facelift přinesl spoustu designových změn, mezi které patří například jednotné přední světlomety, které již postrádají kulaté mlhovky vedle masky chladiče. Jak je z našich silnic patrné, Yeti si získal obdiv u českých zákazníků a my jsme se rozhodli, že se pokusíme zjistit, čím vším se malé české SUV může pochlubit.
Design
Krom nových světlometů si lze všimnout i nové masky chladiče a ostřejších rysů v náraznících. V zadní části se taktéž pozměnila grafika světlometů a celkově s rudým lakem karoserie si myslím, že novější verze vypadá „dospěleji" než její předchůdce. Oproti předchozí verzi se navíc faceliftovaný Yeti nabízí hned ve dvou variantách.
První verzí je Škoda Yeti City, jenž je určena pro pohyb především ve městě a do terénu se spíše nehodí. Námi testovaná verze je však druhým typem, označovaným jako Yeti Outdoor. Jak název napovídá, jejím hlavním domovem jsou drsnější silniční podmínky a tak si lze na voze oproti verzi City všimnout četného oplastování karoserie. A v čem že je verze Outdoor ještě dále odlišná od městského provedení City? Krom bohatšího oplastování se drsnější Yeti vyznačuje stříbrnými kryty zpětných zrcátek, jiným designem kol, asistentem rozjezdu do kopce a kontrolou tlaku v pneumatikách. Zmíněné oplastování u verze Outdoor bych však osobně ještě více navýšil, při přímém porovnáním s předchůdcem, totiž u něj oplastování zasahovalo až ke spodní hraně zadních světlometů, u modernizovaného Yetiho se však plasty nacházejí sotva u horní hranice zadního nárazníku.
Facelift Yetimu rozhodně prospěl, zmíněné kulaté mlhovky u masky chladiče byly nahrazeny obyčejnými, lépe vypadajícími mlhovými světlomety ve spodní části předního nárazníku. Vkusným doplňkem byla i litá černá kola a bílá střecha, která dodala terénní verzi Outdoor ten pravý šmrnc.Celý test čtěte zde
Související
TEST: Subaru Forester 2.0i Lineartronic. Jak se jednou svezete, za volant už nikoho nepustíte!
Němci změřili poruchovost aut. Jak je na tom vaše?
Aktuálně se děje
včera
Plzeň prodloužila neporazitelnost. Sparta si zajistila pohár i na jaře, Olomouc vybouchla
Aktualizováno včera
Mnozí Ukrajinci jsou po dalším ruském útoku bez vody a elektřiny
včera
V neděli startuje nový jízdní řád. České dráhy nabídnou ještě více komfortních vlaků
včera
Kupka tepe Babiše, který nechce dát Ukrajincům už ani korunu
včera
Kmoníček má nahradit Pojara. Babiš oslovil i dalšího člověka
včera
Slavia hrála v Londýně sympaticky, kvalita soupeře ale byla jinde. Tottenham vyhrál 3:0
včera
Přes deset událostí. Na západě Čech se zase otřásá země
včera
Turek je stále kandidátem na ministra, tvrdí Motoristé
včera
Česko za Babiše nehodlá financovat Ukrajinu. Nebudeme tam dávat peníze, řekl
včera
Válku na Ukrajině lze vyřešit, ale ne rychle. Důkazem je příběh Německa po první světové válce
včera
Konečná přežila volební debakl. Komunisté nic měnit nebudou
včera
Trumpa znovu ukázali na fotkách s Epsteinem. Hoax, obořil se Bílý dům na Demokraty
včera
Další člen Babišovy vlády doplatil na zákon střetu zájmů
včera
Dlouhá historie vánočního koření. Sloužilo i jako lék
včera
Česko na prahu epidemie chřipky. Do vývoje se může promítnout nový subtyp infekce
včera
Tragédie v pražské ZOO. Populární orangutan Kawi nešťastně zahynul
včera
Policie hledá dvanáctiletého Marka. Už ve čtvrtek nedorazil do školy
včera
Počasí se příští týden výrazně ochladí. Během dne bude i mrznout
12. prosince 2025 21:28
Nezvládli krize, inklinují k neonacismu a chtějí Česko odklonit od Západu. Vžene nás nová vláda do náručí Kremlu?
12. prosince 2025 21:11
EU zmrazila ruská aktiva natrvalo, aby obešla veto Maďarska a Slovenska ohledně pomoci Ukrajině
Evropská unie se v pátek rozhodla trvale zmrazit ruská aktiva v Evropě, aby zajistila, že miliardy eur nebudou moci být zablokovány Moskvě vládami Maďarska a Slovenska. Aktiva budou zablokována, dokud Rusko neukončí svou válku na Ukrajině a neuhradí těžké škody, které za téměř čtyři roky způsobilo.
Zdroj: Libor Novák