Mladá Boleslav/Frankfurt nad Mohanem – Škoda představila svůj první hatchback v silném tržním segmentu nižší střední třídy. Na koncernovém večeru, pořádaném u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, oslavil světovou premiéru nový, mladistvý kompakt Škoda Rapid Spaceback.
Na evropské trhy bude novinka uváděna od října 2013. Mladoboleslavská automobilka tak dále rozšířuje svou nabídku a pokračuje v největší modelové ofenzívě své historie.
„Škoda Auto udržuje své tempo. Nový Rapid Spaceback je milníkem v historii naší značky – jako náš první hatchback mezi kompakty nám otvírá dveře do nejsilnějšího tržního segmentu v Evropě," říká předseda představenstva Škoda Auto Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Naše mladistvá novinka tuto třídu obohacuje v mnoha ohledech: k oblíbené karoserii typu hatchback přidává kvality typické pro vozy Škoda. To vše ve svěžím a dynamickém designu."
Rapid Spaceback rozšiřuje nabídku vozů značky Škoda mezi modely Fabia a Octavia. Svým svěžím a dynamickým stylem cílí zejména na mladé zákazníky a rodiny. Zaujme jasným, výrazným vzhledem; od konkurenčních modelů se odlišuje vizuálně i funkčností. Nabídkou místa pro cestující stanovuje měřítka v třídě kompaktních hatchbacků. K tomu nabízí mnoho praktických „Simply Clever" prvků. Škoda Rapid Spaceback přijíždí na evropské trhy se čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory. Výkonová paleta moderních agregátů sahá od 55 kW do 90 kW.
ŠkodaRapid Spaceback je nejmladší novinkou uvedenou v rámci největší modelové ofenzívy historie automobilky. Jen v roce 2013 přijde na trh celkem osm nových nebo modernizovaných vozů značky Škoda. Mladoboleslavská automobilka přitom stále proniká do nových segmentů trhu. Naposledy rozšířila svou modelovou paletu o vozy Citigo a Rapid a připravila tak novou nabídku pro nové zákazníky. V rámci „Růstové strategie Škoda 2018" chce značka dosáhnout zvýšení prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně.
Související
Škoda Auto v potížích? Provozní zisk loni klesl o téměř 15 procent
Česká Škoda Rapid sveze papeže Františka
Škoda Rapid , Autosalon Frankfurt
Aktuálně se děje
před 25 minutami
Británie stupňuje rétoriku: Pokud dnes Putin napadne východní Evropu, jsme připraveni na válku
před 49 minutami
Orbán chce pozvat Netanjahua do Maďarska. Slibuje, že ho nezatkne
před 1 hodinou
Diplomat prozradil, proč Putin eskaluje konflikt na Ukrajině. Kreml sdělil důvod odpálení rakety
před 1 hodinou
Změny počasí mění svět k nepoznání. O domov už přišly desítky milionů lidí
před 2 hodinami
Co má KLDR ze spojenectví s Ruskem? Novináři odhalili, jak se Putin odměnil za vojáky na Ukrajině
před 2 hodinami
Kvůli ruskému útoku balistickou raketou se Kyjev sejde se zástupci NATO
před 3 hodinami
Putin vyhrožuje útokem na země podporující Ukrajinu
před 3 hodinami
BBC: Putin je auto brzd, které se řítí po dálnici. A Putinomobil jen tak nezpomalí
před 3 hodinami
Využití balistické rakety neodpovídá průběhu války. Hrozba jadernou zbraní je přehnaná, říká pro EZ Robinson
před 4 hodinami
Hypersonická zbraň nové generace? Naše raketa dosahuje rychlosti Mach 10, prohlásil Putin
před 4 hodinami
Ruský útok na Ukrajině už se nelíbí ani Číně
před 5 hodinami
Vlak vykolejil v České Třebové. Provoz je omezen, spoje nabírají zpoždění
před 5 hodinami
Rusko informovalo USA o odpalu balistické rakety. Přesto svět vrhlo do nové éry
před 6 hodinami
Počasí pod vlivem Caetana. Česko čeká první výrazná sněhová situace
včera
Rodinný konflikt v Plzni skončil vraždou a pokusem o další. Případ není uzavřen
včera
ANO válcuje českou politiku i podle dalšího průzkumu. Sahá po vlastní většině
včera
Obrana proti balistickým střelám je extrémně obtížná. Rusko se snaží Západ zastrašit, říká Drmola
včera
Putin přiznal, že Rusko na Ukrajině otestovalo novou raketu. Válka se mění v globální konflikt, varoval
včera
Mír, ale za jakou cenu? Ukrajinci, kteří utekli ze země, promluvili
včera
Klimatická dohoda padla. Summit COP29 přinesl jen zklamání a hořkou pachuť
Předposlední den klimatického summitu COP29 v Ázerbájdžánu přinesl výrazné zklamání. Dlouho očekávaný návrh dohody, který měl stanovit konkrétní cíle pro financování klimatických opatření v rozvojových zemích, byl široce kritizován za svou nejasnost. Místo konkrétních čísel obsahoval návrh pouze symbol „X“, což vyvolalo obavy a rozhořčení mezi bohatými i chudšími státy.
Zdroj: Libor Novák