Coca-Cola chystá vstup na trh s alkoholickými nápoji

Společnost Coca-Cola plánuje ve spolupráci s pivovarem Molson Coors Beverage vstoupit na trh s alkoholickými nápoji ve Spojených státech. Firmy oznámily, že v příštím roce uvedou na americký trh alkoholickou verzi perlivé vody Topo Chico, která je jednou ze značek Coca-Coly.

Nový nápoj s názvem Topo Chico Hard Seltzer bude prvním alkoholickým produktem Coca-Coly prodávaným v USA. Bude se vyrábět ve čtyřech různých příchutích a v amerických obchodech by se měl objevit již v první polovině příštího roku, napsala agentura AP.

Pivovar Molson Coors bude mít na starosti marketing, prodej a distribuci nového nápoje. Coca-Cola koupila 125 let starou značku Topo Chico v roce 2017 od latinskoamerické společnosti Arca Continental za 220 milionů dolarů (zhruba pět miliard Kč).

Coca-Cola sídlí ve Spojených státech a je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě.

Související

Více souvisejících

Coca-Cola

Aktuálně se děje

před 9 minutami

Policie ČR, ilustrační fotografie.

Inspekce obvinila policisty, kteří před pražským barem napadli několik lidí

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) ve středu obvinila dvojici příslušníků policie, kteří v únoru v opilosti napadli několik osob před barem na pražském Smíchově. Policie v dubnu zprostila muže zapojeného do incidentu výkonu služby, už dříve označila jeho jednání za neakceptovatelné a neomluvitelné.

před 34 minutami

před 42 minutami

před 1 hodinou

před 1 hodinou

před 1 hodinou

před 2 hodinami

před 3 hodinami

před 3 hodinami

před 3 hodinami

před 4 hodinami

před 4 hodinami

Helena Langšádlová

Ministryně Langšádlová se rozhodla podat demisi

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, oznámila její strana ve čtvrtek ráno. Podrobnosti má končící členka Fialovy vlády poskytnout odpoledne. 

před 4 hodinami

před 6 hodinami

Aktualizováno včera

včera

včera

včera

včera

Fotbal, ilustrační fotografie

Od příští sezóny ponese nejvyšší fotbalová liga jméno sázkovky Chance. Přiteče díky ní čtvrtmiliarda ročně

Až letos v červenci odstartuje nová sezóna tuzemské nejvyšší fotbalové soutěže, už se v jejím názvu neobjeví jméno sázkové kanceláře Fortuna, ale jejího konkurenta Chance. Právě tato sázková kancelář totiž vyhrála výběrové řízení na titulárního partnera první fotbalové ligy a díky tomu si tak tuzemský profesionální fotbal od příští sezóny dalších pět let přijde na čtvrtmiliardy ročně.

včera

RECENZE: Papežův zákon o prohnilé církvi stojí i padá na velikášském akademismu

Poté, co byl u nás snímek Papežův zákon uveden v rámci nesoutěžní sekce karlovarského festivalu, se dostává i do široké distribuce. Italský film se noří do temné historie církve a skrze příběh na základě skutečných událostí reflektuje krutost lidské manipulace, společenskou rozštěpenost i individuální osudy na pozadí velkých dějin.

Zdroj: Martin Pleštil

Další zprávy