Praha - Jiří Paroubek má velkou billboardovou kampaň, ve které voličům oznamuje, že přešel do nové strany Národní socialisté - LEV 21. Ta tvrdí, že přiznává všechny sponzory, ale cena kampaně její dary významně převyšuje, informuje v pátečním vydání deník MF DNES.
Téměř stovka velkoplošných reklam umístěná především v Praze a v Ústeckém kraji má lidi seznámit s existencí strany. Je na nich Paroubkova fotografie a heslo Hrdost, odvaha, tradice. Mluvčí socialistů Tomáš Sazima vyčíslil cenu dvouměsíční kampaně na čtyři miliony, uvádí MF DNES.Jenže "Lvové" letos za první tři měsíce podle vlastních informací vybrali od sponzorů 1,6 milionu korun a z loňska měli našetřeno pouhých 127 tisíc. Dary a členské příspěvky (loni půl milionu) jsou přitom jedinými příjmy, strana nemá žádný úvěr. Náklady na marketing tak zjevně převyšují výši přiznaných příjmů, popisuje MF DNES.Mluvčí strany to vysvětluje "předjednanými" sponzory, krajský tajemník z Brna Bohuslav Čoupek se však "podřekl". Zmínil, že stranu vlastně sponzoruje sama firma, která vlastní reklamní plochy. Jenomže v takovém případě firma chybí v seznamu stranických sponzorů, píše MF DNES.
Související
Zeman na protivládní demonstraci v Praze. Zmínil ho i Paroubek
Jiří Paroubek byl zvolen předsedou nové ČSSD
Aktuálně se děje
před 1 hodinou
Zimní počasí se nevrátí ani v předvánočním týdnu, naznačuje předpověď
před 2 hodinami
Česká firma představila světu stealth dron Nightray a moderní střelu. Až Narwhal zasáhne Rusko, půjde do výroby
před 2 hodinami
Nekvalitní mír může znamenat ruské tanky u hranic se Slovenskem. Ukrajina nevydrží každý Trumpův rozmar
před 2 hodinami
Sarkozy strávil ve vězení jen 20 dní. Venku není ani tři týdny a už o tom napsal knihu
před 3 hodinami
Nebudeme na to sami. NATO i Američané popřeli zprávu, že USA od roku 2027 nebudou bránit Evropu
před 4 hodinami
Válka zasáhne každý domov a zničí každou firmu. Dochází nám čas, jsme dalším cílem Ruska, prohlásil Rutte
před 5 hodinami
První evropský stát vrací úder. Po zveřejnění Trumpovy výbušné bezpečnostní strategie označil USA za hrozbu
před 6 hodinami
Otázka, kterou si klade celý svět: Proč Trump nechal zabavit ropný tanker?
před 6 hodinami
Machadová se po roce skrývání objevila v Oslu. Venezuela bude svobodná, slibuje
před 7 hodinami
Týden do klíčového jednání o půjčce Ukrajině: EU hrozí, že Belgii odstaví jako Maďarsko
před 8 hodinami
Zelenskyj dnes uspořádá hovor s třiceti evropskými lídry. Trump hovoří o ztrátě času
před 9 hodinami
VIDEO: Na zabavení tankeru se podílela i FBI. Týdny skrýval svou polohu, jeho ropu si USA nechají
před 10 hodinami
Zelenskyj poslal do Bílého domu odpověď na mírový plán. Trump by mohl o víkendu přiletět do Evropy
před 11 hodinami
Počasí bude příští týden opět připomínat zimu. Teploty klesnou až k nule
včera
Ikonický kamion Coca-Cola odstartoval letošní turné po republice
včera
Tlak na Madura eskaluje. Americké síly zadržely u Venezuely "největší" ropný tanker, oznámil Trump
včera
Babiše čekají nelehké čtyři roky. Česko se musí připravit na krušné časy
včera
Island se připojuje k bojkotu Eurovize kvůli účasti Izraele
včera
Éra bezpečnostních záruk skončila. Evropa řeší, jak přežít bez pomoci USA
včera
Rostoucí ceny online reklamy nutí malé podniky hledat alternativy. Tisk plakátů se vrací do hry
Online reklama výrazně zdražuje a malé firmy stojí před otázkou, jak zůstat vidět, aniž by jejich marketingový rozpočet praskal ve švech. Stále častěji proto zvažují návrat k tradičním a finančně stabilním formám propagace, mezi které patří i tisk plakátů. Ten nabízí lokální dosah, jednorázové náklady a dlouhodobou viditelnost – vlastnosti, které jsou v současné ekonomické situaci stále cennější.
Zdroj: Komerční článek