PR článek - Pokud jsou podnikatelské oblasti a příležitosti, které jsou v poslední době velkým hitem, je to rozhodně segment autodopravy. Není se čemu divit, jelikož právě přeprava zboží je dnes stále žádanější.
A to jak v oblasti menších typů přeprav, tak i v oblasti paletové a větší přepravy. A tak se mnoho podnikatelů rozhodne investovat do ochranné známky své firmy, zajistí si potřebný vozový park, spolehlivé řidiče a pustí se do byznysu. A nutno říci, že ten se od minulosti výrazně změnil. Co je dnes bráno jako samozřejmost? Podívejte se s námi.
Nejenom klasické naftové motoryPokud jde o segment autodopravy a nákladních automobilů, které s ním jsou spojené, tak musíme říci, že hlavním motorem je ten naftový. Dokáže nabídnout odpovídající výkon a pochopitelně i nízkou spotřebu. Když se ale podíváme na současnost a jistě i blízkou budoucnost, musíme říci, že i do nákladních vozů budou dříve nebo později montovat značkové elektromotory. Je to patrné už u mnoha autobusů MHD, stejně jako u některých prvních kamionů, které využívají zatím hlavně hybridní pohony. A co je důvodem daného kroku? Je jich hned několik a mezi nejdůležitější můžeme rozhodně zahrnout:
Nízkou spotřebu Dobrý výkon i při nízkých otáčkách Nízké emise a ochrana přírody Kontrola nákladu je stále jednoduššíAť už jde o nakládku nebo vykládku, posunula se kupředu i samotná kontrola nákladu, který má řidič naložený, nebo který vykládá. Díky tomu je eliminováno nejenom to, že vznikne chyba a je mu naloženo něco jiného, nebo že dojde k případné krádeži a podvodu. Mnoho věcí je dnes monitorováno elektronicky, pomocí různých čárových kódů a tak lze během několika desítek vteřin přesně zjistit, zda je naloženo nebo vyloženo to pravé. Dále nezapomínejme také na to, že u sypkých nebo jiných nákladů se dostávají do popředí váhy na vážení aut výrobce DINI ARGEO. I ty jsou v tomto oboru skutečným hitem a nutno říci, že patří mezi to nejlepší. Důvodem je jak bohatý výběr možností pro různé účely, tak i velmi rychlé, stejně jako pochopitelně i maximálně přesné vážení, které je v mnoha provozech potřeba.
Sortiment s autodíly a doplňky je velmi bohatýByly doby, kdy téměř nebylo možné sehnat cokoliv do automobilu. Byly dlouhé čekací lhůty a některé zboží zkrátka nebylo. Doba pokročila a v oblasti autodopravy už není problém pořídit v podstatě jakýkoliv doplněk do vozu. A je jedno, zda se jedná o drobnosti, jako jsou gumové rohože Rigum, nebo se jedná o různorodou elektroniku. I ta je dnes uzpůsobena pro použití v automobilech. Konkrétně potom hlavně v nákladních vozech. Když se podíváme na to, co všechno dnes není problémem zapojit do autozásuvky, patří sem třeba:
Televize Lednička Mikrovlnná troubaPro řidiče, kteří jsou třeba i několik týdnů mimo svůj domov je to v podstatě jediná možnost, jak plnohodnotně žít a vše bez potíží zvládat.
Ceny náhradních dílů klesajíVelký posun zaznamenal i segment náhradních dílů. S rozšiřováním tohoto odvětví dochází také k tomu, že postupně klesají. A to nejenom ve chvíli, kdy mluvíme o originálních náhradních dílech. Hitem jsou také náhradní díly neoriginální, které jsou kvalitativně srovnatelnou alternativou, ale bez loga výrobce. Do popředí se dále dostává také repas. Jako příklad si uveďme otestované repasované kompresory. Výjimečné jsou v tom, že se nejedná pouze o již použitý díl bez záruky. Případná nefunkčnost je opravena, dojde také k jejich vyzkoušení a teprve pokud fungují, jak mají, tak jsou prodávány. Pochopitelně i s možností záruky. Opravit tak poškozený vůz je tedy výrazně jednodušší, než tomu bylo kdykoliv předtím. A to ať už se jedná o jakýkoliv díl, nejenom související s motorovou částí.
Související

Batole za volantem kamionu přejelo dvouleté dítě

Francouzští zemědělci přepadli český kamion, protesty dosáhli ústupků
nákladní doprava , komerční sdělení
Aktuálně se děje
včera

Policie vyšetřuje, co se stalo s účtem premiéra. Fialu napadli hackeři
včera

Sparta je nad propastí. Kometa podruhé vykradla O2 arenu, rozhodlo se v prodloužení
včera

Trump mění cla. Číně to osolil, dalším zemím je snížil kvůli ochotě jednat
včera

Ovečkin se stal nejlepším kanonýrem NHL. Překonal Jágra i Gretzkého, Hašek negratuluje
včera

Vyhnout se celní válce. Česko si stanovilo, jakou reakci EU na Trumpovy kroky si přeje
včera

Velká loupež v Praze. Pryč je přes sto milionů, případ šetří i mordparta
včera

Předpověď slibuje teplé počasí. Do Velikonoc se máme na co těšit
včera

Cimického odvolání se oproti plánu řešit nezačalo. Kvůli absencím
včera

EU odpovídá na americká cla: Zavádí odvetná opatření ve třech fázích, dotknou se zboží za miliardy
včera

Kde je slibovaná bazuka na Trumpa? Unijní byrokracie na USA nejde s hysterickou odvetou, ale chladným kalkulem
včera

Světoví lídři se snaží udělat cokoliv, líbají mi zadek, chvástá se Trump. Státy si stěžují na nezájem
včera

Napětí mezi USA a EU se znovu vyhrotilo. Trump tlačí Evropu k nákupům plynu
včera

Evropské akciové trhy prudce padají. Trump se poprvé vyjádřil k čínské odvetě
včera

Mimořádná zpráva Čína odpovídá: Zavádí 84% odvetná cla na americké zboží
včera

Friedrich Merz uzavřel koaliční dohodu. Německo má nového kancléře
včera

Trumpova masivní cla jsou jen začátek. Co ještě může přijít z Bílého domu?
včera

Kradete nám průmysl, přinutím vás vrátit se, vzkazuje Trump. Trhy pod náporem cel kolabují
včera

Kdo se podřídí jako první? Čína nemá důvod Trumpovi ustupovat, očekává se velmi tvrdá reakce
včera

První reakce na cla: Je to legendární, honosí se Trump. Budeme bojovat, slibuje Čína
včera
Je to smutné, Amerika chce vztahy pohřbívat. Nejsou ochotni slevit téměř z ničeho, řekl Zdechovský pro EZ
Donald Trump se opět stylizuje do role ochránce amerických občanů, jeho slova a činy však vyvolávají rostoucí rozpaky i na mezinárodní scéně. Europoslanec Tomáš Zdechovský (KDU-ČSL) pro EuroZprávy.cz upozornil, že taková strategie přestává fungovat – a to nejen ve Spojených státech, ale i v očích evropských partnerů. Vyzývá k jednání s USA a posilování soběstačnosti Evropy. Zároveň varuje před další eskalací napětí mezi oběma ekonomickými mocnostmi, která by mohla poškodit obě strany ve prospěch Číny a Ruska.
Zdroj: Jakub Jurek