Praha chce posílit propagaci anglickým sloganem

Praha - Anglický slogan propagující českou metropoli má přinést soutěž, kterou společně vyhlásil pražský magistrát a mezinárodní festival reklamy PIAF. Agenturu Mediafax o tom ve čtvrtek informoval mediální zástupce festivalu Jan Patera, město za nový slogan nic nezaplatí.

"Praha sice disponuje kvalitním logem, které vystihuje multikulturnost této středoevropské metropole. Dosud ji však chybí slogan, který by ji přiblížil zahraničním turistům," uvedl ředitel festivalu PIAF Marek Hlavica.

Slogan a jeho vizuální podobu chce Praha využít v mezinárodních kampaních zaměřených na podporu příjezdové turistiky. Má být v angličtině a měl by oslovit turisty z Evropy, Asie a USA.

"Využili jsme toho, že slogan bude vybírat 15 mezinárodně uznávaných odborníků na reklamu. Umělec se přihlášením návrhu vzdává práv na jeho užívání. Praha nic za výběr sloganu, ani za jeho užívání platit nebude," řekla Mediafaxu mluvčí magistrátu Tereza Krásenská. Bez odměny ale vítěz nezůstane. Autor nejlepšího návrhu získá od pořadatelů festivalu dva tisíc eur a třídenní zájezd do Prahy pro dva.

"Naše mezinárodní porota zaručuje, že vybraný návrh bude srozumitelný v zahraničí. Komunikaci státních institucí navíc PIAF sleduje systematicky, v naší reklamní soutěži je pro ni vyhrazena samostatná kategorie," zmínil Hlavica a doplnil: "Věříme, že díky jasnému zadání se do soutěže o slogan Prahy přihlásí řada talentů jak z Česka, tak ze zahraničí."

Porotu vede Izraelec Gideon Amichay, zasednou v ní uznávaní tvůrci reklam a marketingoví manažeři z Brazílie, USA, Německa, Švédska, Rakouska, Velké Británie, Ruska, Turecka i Česka. Soutěž je určena především mladým kreativcům.

Třetího ročníku festivalu PIAF se 25. a 26. dubna zúčastní reklamní tvůrci z celého světa, kteří patří k nejoceňovanějším ve svém oboru. Soutěž odstartovala ve středu 1. února, její uzávěrka je 10. dubna. Vítěze představí PIAF na slavnostním "Best of…" večeru 26. dubna.

Festival PIAF připojil návrh sloganu a jeho grafického pojetí ke své hlavní soutěži inovativních reklam z celého světa jako zvláštní kategorii.

Vlastní slogany používají či používaly například metropole jako New York, Amsterdam, Madrid či Berlín.

PIAF je událostí svého druhu v celé střední Evropě a představuje významnou příležitost pro získávání a výměnu zkušeností pro marketingové a reklamní odborníky.

Samotný festival PIAF letos provází cílená mezinárodní kampaň v duchu hesla "out of the box", neboli mimo zavedené škatulky. Na současnou komerční komunikaci nahlíží novým pohledem, jeho soutěžní kategorie mají reflektovat rychlý vývoj v tomto oboru.

Související

Policie ČR, ilustrační fotografie.

Inspekce obvinila policisty, kteří před pražským barem napadli několik lidí

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) ve středu obvinila dvojici příslušníků policie, kteří v únoru v opilosti napadli několik osob před barem na pražském Smíchově. Policie v dubnu zprostila muže zapojeného do incidentu výkonu služby, už dříve označila jeho jednání za neakceptovatelné a neomluvitelné.

Více souvisejících

Praha

Aktuálně se děje

před 2 minutami

před 11 minutami

před 1 hodinou

před 3 hodinami

Ruské ministerstvo obrany vystavuje zbraně a vojenskou techniku ​​zemí NATO, včetně tanků Leopard a M1 Abrams, ukořistěných ruskou armádou během války proti Ukrajině, ve Victory Park v Moskvě v Rusku. Expozice skládající se z více než 30 vzorků zbraní a vojenské techniky z produkce zemí jako USA, Německo, Anglie, Francie a Ukrajina byla otevřena návštěvníkům (1. května 2024).

Moskva se chlubí ukořistěnou západní vojenskou technikou ve válce na Ukrajině + VIDEO

Rusko v impozantním moskevském památníku s názvem Park vítězství odhalilo novou venkovní expozici, která však nemá nic společného s vítězstvím ve druhé světové válce, které se zde obvykle slaví. Pro veřejnost jsou zde vystavena vojenská vozidla a technika západních armád, která byla ukořistěna ruskou armádou ve válce na Ukrajině, kterou Rusko způsobilo. Tyto válečné trofeje slouží jako demonstrace síly a Rusko se rozhodlo je zde prezentovat veřejnosti.

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

Aktualizováno včera

včera

Génius Newey končí v Red Bullu. Zamíří k Ferrari?

Dlouho se o tom spekulovalo, a nyní je to oficiální. Adrian Newey, technický ředitel Red Bull Racing, ukončí svou práci u rakouské stáje po skončení této sezóny. Potvrzení této zprávy přišlo od samotného týmu v jeho oficiálním prohlášení. Po 19 letech skončí Neweyho dlouholetá éra v týmu.

Zdroj: Martin Hájek

Další zprávy