Coca-Cola sjednocuje design

Praha - Společnost Coca-Cola uvádí novou kampaň, ve které sjednocuje portfolio značek Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) do jedné společné rodiny Coca-Cola s různými variantami. Nová identita produktů, od reklamy až po balení, bude založena na jedné společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Ambasadorkou kampaně se stává Ester Ledecká, která již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola.

Nepřetržité inovace

V průběhu uplynulých více jak 130 let, během nichž se přirozeně proměňovala chuť i životní styl spotřebitelů, přicházela Coca-Cola s inovativními novými značkami s vlastní identitou, aby nabídla více variant s různým obsahem cukru. Nízkokalorická Diet Coke, u nás dostupná jako Coca-Cola light, byla poprvé představena v roce 1982, Coca-Cola Zero s nulovým obsahem cukru následovala v roce 2005. Nová strategie jedné značky má nyní spotřebitelům ještě více usnadnit možnost volby tím, že jim lépe a atraktivněji představí jednotlivé varianty, které Coca-Cola nabízí. 

Psali jsme: Šéf Coca-Coly odstoupí, firmě klesá zisk. Nahradí ho James Quincey Coca-Cola zastaví výrobu ve Venezuele, došel cukr  

„Strategie One Brand představuje velký krok kupředu a nové směřování značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty se nyní sjednotí pod jednu společnou značku, kterou všichni dobře znají a mají rádi. Věříme, že se touto významnou změnou zvýší dostupnost našich nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby si lidé mohli snáze vybrat variantu, která odpovídá jejich chuti a životnímu stylu,“ uvedl Michal Blaško, ředitel marketingu společnosti Coca-Cola. 

Strategie zaměřená na možnost volby

Nový přístup z hlediska strategie ochranné známky Coca-Cola rozšíří tradiční, originální a ikonickou značku Coca-Cola na celou rodinu produktů a zároveň bude prostřednictvím designu balení i reklamy zdůrazňovat jedinečné výhody každého výrobku, aby se spotřebitelé mohli snadněji a informovaně rozhodnout. 

Marketing a design

Ačkoliv ikonická chuť nápoje Coca-Cola zůstává stejná jako vždy, nová strategie bude znamenat řadu dílčích změn v balení nápojů a marketingu. Místo tří samostatných značek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) budeme vídat jen jednu ikonickou značku Coca-Cola představenou ve třech variantách. Každá plechovka a láhev nápoje Coca-Cola bude mít přitom stejný design a styl včetně ikonického červeného disku, jednotlivé varianty pak budou barevně odlišeny. Kampaň provází slogan: „Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.“ 

Ester Ledecká jako symbol nové etapy

S uvedením nové strategie představuje Coca-Cola v České a Slovenské republice novou ambasadorku značky, jíž se stala Ester Ledecká. 

„Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola,” uvedl Michal Blaško a doplnil: „Obdivujeme ji nejen kvůli tomu, že je skvělou závodnicí s obrovským talentem a potenciálem, ale  také protože je otevřená, optimistická, a užívá si každý okamžik.  Navíc její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více  disciplínách.“   

Ester Ledecká již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. Tu navrhl její bratr, výtvarník Jonáš Ledecký, který se bude na spolupráci značky s mladou šampionkou kreativně podílet.

Související

Více souvisejících

Coca-Cola Ester Ledecká

Aktuálně se děje

před 1 hodinou

včera

včera

Požár lesa u Hřenska v Českém Švýcarsku Prohlédněte si galerii

Největší lesní požár v historii země se dostal k soudu. Muži hrozí 15 let

U ústeckého krajského soudu ve čtvrtek začalo projednávání případu největšího lesního požáru v historii země, k němuž došlo předloni v létě v Českém Švýcarsku. Obviněným je někdejší dobrovolný strážce rezervace, jemuž hrozí až 15 let odnětí svobody. Muž vinu opakovaně odmítl. 

včera

Petr Pavel na konferenci Naše bezpečnost není samozřejmost. (12.3.2024)

Podporujme Ukrajinu, ale hledejme i řešení konfliktu, zdůraznil Pavel

Petr Pavel trvá na pokračování vojenské i jiné podpory Ukrajiny, zároveň je podle něj třeba hledat řešení, které by vedlo ke konci války s Ruskem. Prezident tak dal do kontextu své vyjádření pro jednu ze zahraničních zpravodajských televizí. Jakékoliv budoucí mírové uspořádání nezbytně předpokládá souhlas Ukrajiny, dodala hlava státu.

včera

včera

Policie ČR

U policie definitivně skončil muž, který napadal lidi před pražským barem

Policie propustila muže, který v únoru v opilosti se svou kolegyní napadl několik osob před barem na pražském Smíchově. Zároveň informovala, že ženu zprostila výkonu služby. Dvojici obvinila Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS). Policie už dříve označila jednání příslušníka za neakceptovatelné a neomluvitelné.

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

včera

Robert Fico

Fica zasáhly čtyři kulky. Je stabilizovaný, stále ale bojuje o život

Stav premiéra Roberta Fica (Směr-SD) zůstává vážný. Rozsah zranění způsobený čtyřmi střelnými ranami je rozsáhlý. Lékařům se podařilo stabilizovat jeho zdravotní stav, nadále však není ještě mimo ohrožení života. Informoval o tom vicepremiér a ministr obrany Robert Kaliňák (Směr-SD).

včera

Izraelský tank střílel po vlastních vojácích. Pět jich zemřelo

Na severu palestinského Pásma Gazy zahynulo pět vojáků, které zasáhla palba z jednoho z tanků izraelské armády. Incident se odehrál ve středu večer v blízkosti města Džabalíja, uvedla agentura Reuters.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy