Praha - Společnost Coca-Cola uvádí novou kampaň, ve které sjednocuje portfolio značek Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) do jedné společné rodiny Coca-Cola s různými variantami. Nová identita produktů, od reklamy až po balení, bude založena na jedné společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Ambasadorkou kampaně se stává Ester Ledecká, která již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola.
Nepřetržité inovace
V průběhu uplynulých více jak 130 let, během nichž se přirozeně proměňovala chuť i životní styl spotřebitelů, přicházela Coca-Cola s inovativními novými značkami s vlastní identitou, aby nabídla více variant s různým obsahem cukru. Nízkokalorická Diet Coke, u nás dostupná jako Coca-Cola light, byla poprvé představena v roce 1982, Coca-Cola Zero s nulovým obsahem cukru následovala v roce 2005. Nová strategie jedné značky má nyní spotřebitelům ještě více usnadnit možnost volby tím, že jim lépe a atraktivněji představí jednotlivé varianty, které Coca-Cola nabízí.
Psali jsme: Šéf Coca-Coly odstoupí, firmě klesá zisk. Nahradí ho James Quincey Coca-Cola zastaví výrobu ve Venezuele, došel cukr„Strategie One Brand představuje velký krok kupředu a nové směřování značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty se nyní sjednotí pod jednu společnou značku, kterou všichni dobře znají a mají rádi. Věříme, že se touto významnou změnou zvýší dostupnost našich nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby si lidé mohli snáze vybrat variantu, která odpovídá jejich chuti a životnímu stylu,“ uvedl Michal Blaško, ředitel marketingu společnosti Coca-Cola.
Strategie zaměřená na možnost volby
Nový přístup z hlediska strategie ochranné známky Coca-Cola rozšíří tradiční, originální a ikonickou značku Coca-Cola na celou rodinu produktů a zároveň bude prostřednictvím designu balení i reklamy zdůrazňovat jedinečné výhody každého výrobku, aby se spotřebitelé mohli snadněji a informovaně rozhodnout.
Marketing a design
Ačkoliv ikonická chuť nápoje Coca-Cola zůstává stejná jako vždy, nová strategie bude znamenat řadu dílčích změn v balení nápojů a marketingu. Místo tří samostatných značek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) budeme vídat jen jednu ikonickou značku Coca-Cola představenou ve třech variantách. Každá plechovka a láhev nápoje Coca-Cola bude mít přitom stejný design a styl včetně ikonického červeného disku, jednotlivé varianty pak budou barevně odlišeny. Kampaň provází slogan: „Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.“
Ester Ledecká jako symbol nové etapy
S uvedením nové strategie představuje Coca-Cola v České a Slovenské republice novou ambasadorku značky, jíž se stala Ester Ledecká.
„Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola,” uvedl Michal Blaško a doplnil: „Obdivujeme ji nejen kvůli tomu, že je skvělou závodnicí s obrovským talentem a potenciálem, ale také protože je otevřená, optimistická, a užívá si každý okamžik. Navíc její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více disciplínách.“
Ester Ledecká již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. Tu navrhl její bratr, výtvarník Jonáš Ledecký, který se bude na spolupráci značky s mladou šampionkou kreativně podílet.
Související

Coca-Cola z evropských trhů stahuje své nápoje. Obsahují vyšší hladinu chlorátu

Turecko se bouří proti firmám podporujícím Izrael. Parlament zakázal Coca-Colu a Nestlé
Aktuálně se děje
před 21 minutami

Podvodníci přišli s novou metodou na WhatsAppu. Zneužívají důvěry v kamarády
před 1 hodinou

Bundeswehr musí posílit o dalších 60 tisíc vojáků. Vyloučena není povinná služba
před 2 hodinami

Až sedmicentimetrové kroupy a downbursty. Meteorologové zhodnotili čtvrteční bouřky
před 2 hodinami

Ze smrti ženy na Pardubicku je vražda na objednávku. Dva lidé čelí obvinění
před 3 hodinami

Hromadná nehoda na D10. Pět zraněných, dálnice je uzavřena
před 3 hodinami

Česku se nevyhnou bouřky ani o víkendu. Na sobotu už platí varování
před 4 hodinami

Historický objev se nekoná. Vědci krotí nadšení, údaje se pletly, na exoplanetě K2-18b život není
před 5 hodinami

Důrazné varování EMA: Léky Ozempic a Wegovy vás mohou připravit o zrak
před 5 hodinami

Za nejpřísnějšími opatřeními proti imigraci v Evropě stojí země, kde vládne levice. Příběh Dánska a jeho nečekaně tvrdé politiky
před 5 hodinami

Varování před spalničkami: Počet případů v Evropě dosáhl rekordního maxima
před 6 hodinami

Washington chystá největší vojenskou přehlídku za desítky let
před 7 hodinami

Australská válečná loď omylem vyřadila v celé zemi internet a rádio
před 8 hodinami

The Atlantic: Kyjev po ukrajinském útoku na ruská letiště slavil, Bílý dům pohltil vztek
před 8 hodinami

Trump žene Spojené státy do izolace. Ani jeho nástupce pravděpodobně nebude schopen tento trend zvrátit
před 8 hodinami

Bitcoinová aféra zacloumala politickou scénou: ANO drží pozice, SPOLU slábne, SPD ho dohání
před 9 hodinami

Kanada truchlí. Zemřelo předčasně narozené dítě, které se nakazilo spalničkami ještě před narozením
před 9 hodinami

Jaká bude ruská odveta za zásah do triády? Volání po jaderném útoku na Ukrajinu sílí
před 9 hodinami

Muskova reakce na Trumpovy hrozby: SpaceX vyřazuje kosmické lodě Dragon
před 10 hodinami

Automobilovému průmysl hrozí vážná krize. Evropa žádá Čínu o urychlený zásah
před 11 hodinami
Rusko si opět proráží cestu na evropská pódia. Ukrajina bije na poplach
Zatímco Kreml pokračuje ve své agresi proti Ukrajině, ruská kulturní elita si znovu razí cestu zpět do Evropy. Tváře ruské klasické hudby, které byly po roce 2022 vyřazeny z evropských scén kvůli svým vazbám na Vladimira Putina, se nyní vracejí na prestižní koncertní pódia. Tento vývoj vyvolává ostrou kritiku nejen z Ukrajiny, ale i z Bruselu.
Zdroj: Libor Novák