Praha - Společnost Coca-Cola uvádí novou kampaň, ve které sjednocuje portfolio značek Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) do jedné společné rodiny Coca-Cola s různými variantami. Nová identita produktů, od reklamy až po balení, bude založena na jedné společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Ambasadorkou kampaně se stává Ester Ledecká, která již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola.
Nepřetržité inovace
V průběhu uplynulých více jak 130 let, během nichž se přirozeně proměňovala chuť i životní styl spotřebitelů, přicházela Coca-Cola s inovativními novými značkami s vlastní identitou, aby nabídla více variant s různým obsahem cukru. Nízkokalorická Diet Coke, u nás dostupná jako Coca-Cola light, byla poprvé představena v roce 1982, Coca-Cola Zero s nulovým obsahem cukru následovala v roce 2005. Nová strategie jedné značky má nyní spotřebitelům ještě více usnadnit možnost volby tím, že jim lépe a atraktivněji představí jednotlivé varianty, které Coca-Cola nabízí.
Psali jsme: Šéf Coca-Coly odstoupí, firmě klesá zisk. Nahradí ho James Quincey Coca-Cola zastaví výrobu ve Venezuele, došel cukr„Strategie One Brand představuje velký krok kupředu a nové směřování značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty se nyní sjednotí pod jednu společnou značku, kterou všichni dobře znají a mají rádi. Věříme, že se touto významnou změnou zvýší dostupnost našich nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby si lidé mohli snáze vybrat variantu, která odpovídá jejich chuti a životnímu stylu,“ uvedl Michal Blaško, ředitel marketingu společnosti Coca-Cola.
Strategie zaměřená na možnost volby
Nový přístup z hlediska strategie ochranné známky Coca-Cola rozšíří tradiční, originální a ikonickou značku Coca-Cola na celou rodinu produktů a zároveň bude prostřednictvím designu balení i reklamy zdůrazňovat jedinečné výhody každého výrobku, aby se spotřebitelé mohli snadněji a informovaně rozhodnout.
Marketing a design
Ačkoliv ikonická chuť nápoje Coca-Cola zůstává stejná jako vždy, nová strategie bude znamenat řadu dílčích změn v balení nápojů a marketingu. Místo tří samostatných značek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) budeme vídat jen jednu ikonickou značku Coca-Cola představenou ve třech variantách. Každá plechovka a láhev nápoje Coca-Cola bude mít přitom stejný design a styl včetně ikonického červeného disku, jednotlivé varianty pak budou barevně odlišeny. Kampaň provází slogan: „Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.“
Ester Ledecká jako symbol nové etapy
S uvedením nové strategie představuje Coca-Cola v České a Slovenské republice novou ambasadorku značky, jíž se stala Ester Ledecká.
„Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola,” uvedl Michal Blaško a doplnil: „Obdivujeme ji nejen kvůli tomu, že je skvělou závodnicí s obrovským talentem a potenciálem, ale také protože je otevřená, optimistická, a užívá si každý okamžik. Navíc její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více disciplínách.“
Ester Ledecká již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. Tu navrhl její bratr, výtvarník Jonáš Ledecký, který se bude na spolupráci značky s mladou šampionkou kreativně podílet.
Související

Donutil jsem Coca-Colu změnit složení, chlubí se Trump. Firma i Bílý dům ale mlčí

Coca-Cola z evropských trhů stahuje své nápoje. Obsahují vyšší hladinu chlorátu
Aktuálně se děje
před 32 minutami

Izrael chce přesídlit Palestince z Pásma Gazy do Jižního Súdánu
před 1 hodinou

KLDR plánuje zakotvit do ústavy odpor k Jižní Koreji
před 1 hodinou

Bude až 37 stupňů. Meteorologové v nové výstraze upřesnili stupeň nebezpečí
před 1 hodinou

Jak se chránit před extrémním počasím? Meteoroložka dala čtenářům EZ několik důležitých doporučení
před 2 hodinami

Demokraté v krizi. Potřebují lídra do prezidentských voleb, dodnes ale nikoho nemají, varuje Bidenův poradce
před 2 hodinami

Jak se Evropa chystá na ruskou hrozbu? Zvažuje i obnovu prastaré trati
před 3 hodinami

Výsledek hovoru mezi lídry? Trump hodně mluvil, co udělá ale neřekl
před 4 hodinami

Trump: Rusko čekají vážné následky, pokud Putin neukončí válku.
před 6 hodinami

Letní počasí je nejnáročnější v noci. Meteorologové vysvětlili důvod
včera

Sbormistr na Vlny nenaváže. Filmoví akademici překvapili volbou dokumentu
včera

Rusové ho naváděli. Kolumbijský žhář měl v Praze i další cíle, odhalilo vyšetřování
včera

Vlci budí na Šumavě obavy. Správa parku připustila, že jí utekli z výběhu
včera

Policie uzavřela případ vraždy čínské ženy v Hradci Králové. Muži hrozí výjimečný trest
včera

Výhled počasí až do září. Meteorologové už tuší, jak bude na začátku školního roku
včera

Dnešek patří levákům. Historie pamatuje několik úspěšných na vědeckém poli
včera

Čína přerušuje styky s prezidentem Pavlem. Kvůli setkání s dalajlámou
včera

Budeme kvůli umělé inteligenci hloupnout? Studie na lékařích odhalila nepříjemné dopady AI
včera

Litva se obává ruského útoku. Vycvičí tisíce dětí i dospělých v používání dronů
včera

Trumpův bizarní slib o zlevnění léků o 1500 % má dobrý důvod. Farmaceutické firmy likvidují Američany
včera
Nečekaný dopad Trumpovy vlády: Největší asijské ekonomiky si šly po krku, teď se spojují proti USA
Prezident Donald Trump svou obchodní politikou, která zahrnuje vysoká cla na indické zboží a kritiku nákupu ruské ropy, nevědomky tlačí Indii a Čínu do užšího vztahu. Ačkoli je jejich dlouhodobý vztah plný napětí, Trumpovy akce vytvářejí společný zájem, který obě země nutí k neochotné, ale taktické spolupráci.
Zdroj: Libor Novák