Praha - Společnost Coca-Cola uvádí novou kampaň, ve které sjednocuje portfolio značek Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) do jedné společné rodiny Coca-Cola s různými variantami. Nová identita produktů, od reklamy až po balení, bude založena na jedné společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Ambasadorkou kampaně se stává Ester Ledecká, která již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola.
Nepřetržité inovace
V průběhu uplynulých více jak 130 let, během nichž se přirozeně proměňovala chuť i životní styl spotřebitelů, přicházela Coca-Cola s inovativními novými značkami s vlastní identitou, aby nabídla více variant s různým obsahem cukru. Nízkokalorická Diet Coke, u nás dostupná jako Coca-Cola light, byla poprvé představena v roce 1982, Coca-Cola Zero s nulovým obsahem cukru následovala v roce 2005. Nová strategie jedné značky má nyní spotřebitelům ještě více usnadnit možnost volby tím, že jim lépe a atraktivněji představí jednotlivé varianty, které Coca-Cola nabízí.
Psali jsme: Šéf Coca-Coly odstoupí, firmě klesá zisk. Nahradí ho James Quincey Coca-Cola zastaví výrobu ve Venezuele, došel cukr„Strategie One Brand představuje velký krok kupředu a nové směřování značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty se nyní sjednotí pod jednu společnou značku, kterou všichni dobře znají a mají rádi. Věříme, že se touto významnou změnou zvýší dostupnost našich nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby si lidé mohli snáze vybrat variantu, která odpovídá jejich chuti a životnímu stylu,“ uvedl Michal Blaško, ředitel marketingu společnosti Coca-Cola.
Strategie zaměřená na možnost volby
Nový přístup z hlediska strategie ochranné známky Coca-Cola rozšíří tradiční, originální a ikonickou značku Coca-Cola na celou rodinu produktů a zároveň bude prostřednictvím designu balení i reklamy zdůrazňovat jedinečné výhody každého výrobku, aby se spotřebitelé mohli snadněji a informovaně rozhodnout.
Marketing a design
Ačkoliv ikonická chuť nápoje Coca-Cola zůstává stejná jako vždy, nová strategie bude znamenat řadu dílčích změn v balení nápojů a marketingu. Místo tří samostatných značek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) budeme vídat jen jednu ikonickou značku Coca-Cola představenou ve třech variantách. Každá plechovka a láhev nápoje Coca-Cola bude mít přitom stejný design a styl včetně ikonického červeného disku, jednotlivé varianty pak budou barevně odlišeny. Kampaň provází slogan: „Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.“
Ester Ledecká jako symbol nové etapy
S uvedením nové strategie představuje Coca-Cola v České a Slovenské republice novou ambasadorku značky, jíž se stala Ester Ledecká.
„Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola,” uvedl Michal Blaško a doplnil: „Obdivujeme ji nejen kvůli tomu, že je skvělou závodnicí s obrovským talentem a potenciálem, ale také protože je otevřená, optimistická, a užívá si každý okamžik. Navíc její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více disciplínách.“
Ester Ledecká již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. Tu navrhl její bratr, výtvarník Jonáš Ledecký, který se bude na spolupráci značky s mladou šampionkou kreativně podílet.
Související

Coca-Cola z evropských trhů stahuje své nápoje. Obsahují vyšší hladinu chlorátu

Turecko se bouří proti firmám podporujícím Izrael. Parlament zakázal Coca-Colu a Nestlé
Aktuálně se děje
včera

IKEM oznámil smutnou zprávu. Zemřel Jiří Čáp, stál u zásadních inovací v léčbě
včera

RECENZE: Kotrmelce pana herce. Další unavené rýmovačky vysílají v telce
včera

Teplejší počasí si dává delší pauzu. Česko se musí připravit na něco jiného
včera

Fico odráží rok po atentátu spekulace ohledně zdraví. S pomocí fotky
včera

Policie řeší pokus o vraždu v Klatovech. Šlo o osobní spory mezi cizinci
včera

OBRAZEM: Další sláva na Pražském hradě. Pavel přivítal belgického krále
včera

Před 80 lety vyšli Češi do ulic se zbraněmi. Začalo Pražské povstání, které nás definitivně zbavilo nacistické okupace
včera

Českem se šíří nová neznámá droga. Policie eviduje první mrtvé
včera

V Česku se rychle šíří žloutenka. Může citelně ovlivnit letní prázdniny, varují hygienici
včera

Kdy budeme znát nového papeže? Kardinálové už začali jednat, konkláve zasedne za pár dní
včera

OBRAZEM: Zelenskyj v Praze jednal s Fialou: Česko posílí výcvik ukrajinských pilotů i dodávky munice
včera

Trumpa opět otřásl celou Zemí. Zavedením 100% cel na filmy ze zahraničí světu vyrazil dech
včera

Rulík nechal v nominaci místo pro Nečase. Zranění nepustilo na MS Kempného
včera

Totální selhání, gigantický omyl. Macron s von der Leyenovou tvrdě sepsuli Trumpa
včera

Trump oznámil znovuotevření Alcatrazu. Navzdory už tak temné historii amerického vězeňství
včera

Izrael plánuje obsazení Pásma Gazy, schválil trvalou vojenskou přítomnost
včera

OBRAZEM: Chráníte Evropu i Česko před Ruskem, poděkovala Pekarová Adamová Zelenskému
včera

Nová čísla: Rok 2024 se stal pro Rusko nejkrvavějším, přišlo o desetitisíce vojáků
včera

Zelenskyj pokračuje v návštěvě Česka. Schází se s vrcholnými politiky
včera
Trump: Potřetí vládnout nebudu. Grónsko můžeme převzít silou, a v případě Kanady...
Prezident Spojených států Donald Trump v neděli popřel, že by uvažoval o kandidatuře na třetí funkční období. V rozhovoru pro NBC News uvedl, že chce zůstat dvoufázovým prezidentem a respektuje ústavní omezení. Přesto jeho dřívější výroky a merchandising kampaně, včetně prodeje čepic s nápisem „Trump 2028“, vzbudily spekulace o jeho dalších ambicích.
Zdroj: Libor Novák