Coca-Cola sjednocuje design

Praha - Společnost Coca-Cola uvádí novou kampaň, ve které sjednocuje portfolio značek Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) do jedné společné rodiny Coca-Cola s různými variantami. Nová identita produktů, od reklamy až po balení, bude založena na jedné společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Ambasadorkou kampaně se stává Ester Ledecká, která již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola.

Nepřetržité inovace

V průběhu uplynulých více jak 130 let, během nichž se přirozeně proměňovala chuť i životní styl spotřebitelů, přicházela Coca-Cola s inovativními novými značkami s vlastní identitou, aby nabídla více variant s různým obsahem cukru. Nízkokalorická Diet Coke, u nás dostupná jako Coca-Cola light, byla poprvé představena v roce 1982, Coca-Cola Zero s nulovým obsahem cukru následovala v roce 2005. Nová strategie jedné značky má nyní spotřebitelům ještě více usnadnit možnost volby tím, že jim lépe a atraktivněji představí jednotlivé varianty, které Coca-Cola nabízí. 

Psali jsme: Šéf Coca-Coly odstoupí, firmě klesá zisk. Nahradí ho James Quincey Coca-Cola zastaví výrobu ve Venezuele, došel cukr  

„Strategie One Brand představuje velký krok kupředu a nové směřování značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty se nyní sjednotí pod jednu společnou značku, kterou všichni dobře znají a mají rádi. Věříme, že se touto významnou změnou zvýší dostupnost našich nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií, aby si lidé mohli snáze vybrat variantu, která odpovídá jejich chuti a životnímu stylu,“ uvedl Michal Blaško, ředitel marketingu společnosti Coca-Cola. 

Strategie zaměřená na možnost volby

Nový přístup z hlediska strategie ochranné známky Coca-Cola rozšíří tradiční, originální a ikonickou značku Coca-Cola na celou rodinu produktů a zároveň bude prostřednictvím designu balení i reklamy zdůrazňovat jedinečné výhody každého výrobku, aby se spotřebitelé mohli snadněji a informovaně rozhodnout. 

Marketing a design

Ačkoliv ikonická chuť nápoje Coca-Cola zůstává stejná jako vždy, nová strategie bude znamenat řadu dílčích změn v balení nápojů a marketingu. Místo tří samostatných značek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) budeme vídat jen jednu ikonickou značku Coca-Cola představenou ve třech variantách. Každá plechovka a láhev nápoje Coca-Cola bude mít přitom stejný design a styl včetně ikonického červeného disku, jednotlivé varianty pak budou barevně odlišeny. Kampaň provází slogan: „Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.“ 

Ester Ledecká jako symbol nové etapy

S uvedením nové strategie představuje Coca-Cola v České a Slovenské republice novou ambasadorku značky, jíž se stala Ester Ledecká. 

„Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola,” uvedl Michal Blaško a doplnil: „Obdivujeme ji nejen kvůli tomu, že je skvělou závodnicí s obrovským talentem a potenciálem, ale  také protože je otevřená, optimistická, a užívá si každý okamžik.  Navíc její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více  disciplínách.“   

Ester Ledecká již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. Tu navrhl její bratr, výtvarník Jonáš Ledecký, který se bude na spolupráci značky s mladou šampionkou kreativně podílet.

Související

Více souvisejících

Coca-Cola Ester Ledecká

Aktuálně se děje

před 55 minutami

před 2 hodinami

Benjamin Netanjahu, známý pod přezdívkou Bibi

Zatykač na Blízkém východě moc nezmění. Netanjahu ví, že po válce jeho kariéra může skončit, říká Salem

Zatykač na izraelského premiéra Benjamina Netanjahua a bývalého ministra obrany Yoava Gallanta situaci na Blízkém východě moc nezmění. Pro EuroZprávy.cz to vysvětlil Paul Salem, viceprezident pro mezinárodní spolupráci think tanku Middle East Institute. Podle něj je hlavní starostí arabských zemí normalizace vztahů s Izraelem a zatykač příliš neovlivní ani vojenskou pomoc z Evropy. Íránské bezpečnostní obavy nepoleví.

před 2 hodinami

Vladimir Putin na summitu Rusko Afrika 2023.

Riziko chyby je vysoké. Rétorika Kremlu připouští jadernou válku, varuje analýza

Rusko-ukrajinská válka vstoupila do dalšího nebezpečného cyklu eskalací a hrozeb, přičemž obavy z možného použití jaderných zbraní i nadále stoupají. Přestože mnoho analytiků zůstává skeptických k možnosti, že by Vladimir Putin skutečně použil jaderné zbraně na Ukrajině, rétorika Kremlu tuto možnost nevylučuje. Riziko chyby či špatného odhadu je vysoké, což situaci činí mimořádně nebezpečnou. Ve své analýze to uvedl server SkyNews.

před 2 hodinami

před 3 hodinami

před 3 hodinami

Fixace hypotéky: Jaké během ní máte možnosti?

Fixace hypotéky: Jaké během ní máte možnosti?

Pořízení hypotéky je pro většinu z nás jedním z největších rozhodnutí v našem životě. Představuje splnění snu o vlastním bydlení, ale také zodpovědnost a dlouhodobý finanční závazek. A právě fixace hraje u hypotečního úvěru zásadní roli.

před 3 hodinami

před 3 hodinami

před 4 hodinami

Donald Tusk

Eskalace války zneklidňuje Evropu. Tusk mluví o nejistotě, Švédsko o zastrašování

Polský premiér Donald Tusk varoval, že nedávné události naznačují reálné riziko globálního konfliktu. Tato prohlášení přicházejí poté, co Rusko odpálilo hypersonickou balistickou střelu středního doletu na ukrajinské město. Podle Tuska se konflikt na východě dostává do rozhodující fáze, což naznačuje nejistotu a potenciální eskalaci.

před 4 hodinami

před 4 hodinami

před 4 hodinami

před 5 hodinami

před 5 hodinami

před 6 hodinami

před 6 hodinami

před 7 hodinami

před 8 hodinami

před 8 hodinami

Vladimir Putin

Putin vyhrožuje útokem na země podporující Ukrajinu

Nedávný útok na ukrajinské město Dnipro, při kterém Rusko použilo novou balistickou raketu, zintenzivňuje válku na Ukrajině a zároveň zvyšuje napětí mezi Moskvou a Západem. Prezident Vladimir Putin označil tento úder za odvetu na údajné použití zbraní dlouhého doletu Spojených států a Velké Británie Ukrajinou proti ruským cílům. Reakce ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského podtrhuje naléhavost mezinárodní reakce na další ruské kroky.

před 8 hodinami

BBC: Putin je auto brzd, které se řítí po dálnici. A Putinomobil jen tak nezpomalí

Tento týden Kreml obvinil „kolektivní Západ“ z eskalace války na Ukrajině. Přesto téměř tři roky trvající konflikt jasně ukazují, že právě Vladimir Putin považuje eskalaci za klíčový nástroj pro dosažení svých cílů. Ať už jde o úplnou kontrolu nad Ukrajinou, nebo alespoň o uzavření míru na ruských podmínkách, eskalace zůstává ústřední strategií jeho vedení války. Uvedl to server BBC.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy