Praha - Služba Likemat je na trhu již druhým rokem a jak Facebook snižuje organický dosah příspěvků, zvyšuje se její užitečnost a oblíbenost. Likemat propojuje značky s uživateli Facebooku, kteří jsou pro danou firmu relevantní, zajišťuje zvýšení engagementu a tím i nárůst celkového dosahu, který značka na této sociální síti získá. Kromě Facebooku je ovšem možné využít zmíněný nástroj i pro zvýšení engagementu na stále populárnějším Instagramu a YouTube.
Nástroj Likemat splňuje nejpřísnější požadavky Facebooku. Kromě toho, že je oficiálně schválenou aplikací pro Facebook, má i schválený protokol Graph API 3.0. Ten je vyžadován od všech aplikací po skandálu datové společnosti Cambridge Analytica a masivnímu úniku dat o uživatelích této sociální platformy. Vzhledem k této ohraně mají uživatelé i firmy jistotu, že jsou jejich data zcela v bezpečí a navíc splňuje veškeré požadavky GDPR.
Za dobu své existence Likemat přeměnil již více než 511 551 lajků na odměny, navázal spolupráci s řadou firem, mezi nimi je například Hurricane Factory Prague, rádio Petrov, zábavní park BONGO, Auto Mercia, a mnohé další. Fanoušci profilů tak mohou sledovat obsah své oblíbené značky na jejím Likemat profilu a za udělené interakce získat slevy, dárky nebo poukázky na nákup, které uplatní v eshopu nebo obchodě dané firmy. Díky těmto odměnám získají fanoušci profilu motivační prvek k nákupu, který je snadno měřitelný. Téměř všechny odměny jsou podmíněny minimálním nákupem, díky tomu je zajištěna relevantnost cílové skupiny a firmám nárůst prodejů. I proto má Likemat jako své motto: “Měníme fanoušky v zákazníky.”
Janis Sidovský, producent a jednatel CELEBRITY MANAGEMENT s.r.o, ke spolupráci s Likemat uvedl: „Likemat mi pomohl navázat vztahy s novými diváky akcí, které produkuji. Určitě jde o efektivní způsob, jak zvýšit povědomí o produktu sympatickou formou.“
Všechny firmy mají možnost vyzkoušet si funkčnost propagace k jakémukoliv svému příspěvku zdarma a ujistit se tak, že Likemat je skutečně nástrojem, který potřebují pro zvýšení organického dosahu a počtu interakcí u svých příspěvků.
Tento nástroj si je vědom neustálého snižování organického dosahu, který tlačí firmy do investování do reklamy. Proto se rozhodl expandovat i na zahraniční trh a přejmenovat se z Lajkomat na Likemat.com a začít využívat mezinárodní název i doménu.
Související
Žádný TikTok, YouTube nebo Twitch. Jak bude fungovat celosvětově první zákaz sociálních sítí pro mladé?
Přijde Zuckerberg o Instagram a WhatsApp? V USA odstartoval ostře sledovaný soudní spor
Facebook , Instagram , Youtube , sociální sítě
Aktuálně se děje
před 1 hodinou
V Česku se potvrdilo další ohnisko ptačí chřipky
před 2 hodinami
Zelenskyj i Putin chtějí ukončit válku na Ukrajině, prohlásil Trump
Aktualizováno před 3 hodinami
Nebezpečné počasí hrozí už dnes večer. Výstraha se týká celé ČR
před 3 hodinami
Trump měl na telefonu Putina. Hovor byl dobrý a produktivní, tvrdí šéf Bílého domu
před 4 hodinami
Vážná nehoda na Benešovsku. Na místě hořelo
před 5 hodinami
Smrt Bardotové zasáhla i české politiky. Ozvali se Babiš či Klempíř
před 6 hodinami
Příměří u jaderné elektrárny v Záporoží. Začaly kritické opravy vedení
před 7 hodinami
Muž s nožem v Budějovicích vyhrožoval kolemjdoucím. Policista ho zpacifikoval
před 7 hodinami
Francie oplakává Bardotovou. O dojmy se podělil i prezident Macron
před 8 hodinami
Lavrov promluvil o úmyslech Moskvy a varoval Evropany
před 10 hodinami
Hazard, jaký se nevidí. Žena v Krkonoších bruslila na tenkém ledu i s kočárkem
před 11 hodinami
Zemřela ikonická herečka Brigitte Bardotová
před 11 hodinami
Turek se nevzdává. Pavel by měl dodržet svá slova, říká poslanec
před 12 hodinami
Zimní počasí na přelomu roku. Napadnout mohou desítky centimetrů sněhu
před 13 hodinami
Trump přivítá Zelenského. Zbývá deset procent a plán bude hotový, tvrdí Kyjev
před 14 hodinami
Anonym vyhrožoval střelbou v teplickém obchodním domě. Policie po něm pátrá
před 15 hodinami
Předpověď počasí: Poslední týden roku bude ve znamení pravé zimy
včera
"Zelenskyj nemá nic, dokud to neschválím." Trump dal jasně najevo, kdo rozhoduje o válce na Ukrajině
včera
Obrana za miliardy. Polsko se opevňuje před Ruskem, staví dračí zuby i protidronové bariéry
včera
Rusko válkou ničí samo sebe. Chytilo se do své vlastní ekonomické pasti
Ruská federace se s blížícím se čtvrtým rokem plnohodnotné invaze na Ukrajinu potýká s nečekaným vedlejším efektem své válečné politiky. Regiony bohaté na energetické suroviny, které tvoří hospodářskou páteř země, totiž doplácejí na konflikt nejvyššími lidskými i ekonomickými ztrátami. Kreml proměnil odlehlé oblasti v zásobárnu vojáků i peněz, čímž však paradoxně ohrožuje průmyslová odvětví, která Putinovu agresi financují.
Zdroj: Libor Novák